MS Windows
briani 27239
sletning af fil
Fra : rasmus carlsen

Dato : 29-03-02 12:54

hejsa,

har fået et nyt problem ...
Jeg har en "ultimate quake" pakke bestående af alle 3 spil i iso-format. Q1
og Q3 kunne jeg åbne med daemon - men q2 ville ikke. Så nu vil jeg smide den
langt væk i skraldespanden - men det kan jeg ikke. Putteren skriver, at den
pågældende fil bruges af et andet program ... Nogen der ved hvilket det kan
være?
Filen var oprindeligt en rar-fil og jeg har prøvet at rode lidt med win-rar
.... uden held.
Nogen forslag?

ras

Fra : rasmus carlsen

Dato : 29-03-02 12:59

ops - gælder win xp pro

Fra : rasmus carlsen

Dato : 29-03-02 13:01

ops - gælder win xp pro

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-03-02 13:17

In dk.edb.system.ms-windows, rasmus carlsen wrote:

>ops - gælder win xp pro

Start i fejlsikret tilstand - F8 under opstart - og slet den herfra.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : rasmus carlsen

Dato : 29-03-02 13:19

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Start i fejlsikret tilstand - F8 under opstart - og slet den herfra.

tak - det prøver jeg

Fra : rasmus carlsen

Dato : 30-03-02 01:57

> "Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> tak - det prøver jeg

det virkede lidt - det vil sige hvis jeg gik via "denne computer, c-drev,
filer og en hel masse andet kunne jeg fjerne den fra skrivebordet (hvor den
også ligger) - men den ligger stadig på skrivebordet ...?!?!?

ras

Fra : Klitgaard

Dato : 29-03-02 16:04

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen forslag?

Nok fordi Daemon stadig bruger filen. Luk Daemon og slet filen.

--
....Klitgaard

Fra : rasmus carlsen

Dato : 30-03-02 01:59

"Klitgaard" <na@na.dk> skrev i en meddelelse

> "rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nok fordi Daemon stadig bruger filen. Luk Daemon og slet filen.
>
> --
> ...Klitgaard

det har jeg prøvet - og det hjalp ikke

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-02 03:02

Sat, 30 Mar 2002 01:58:56 +0100, skrev "rasmus carlsen"
<rasmus.carlsen@tdcadsl.dk>:

>det har jeg prøvet - og det hjalp ikke

- også efter en genstart?

med venlig hilsen