Fjern alle spor
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 29-03-02 12:44

Hej folkens - og god påske btw.

En af mine venner (som ikke ved hvad en ng er) har bedt mig fjerne _alle_
spor efter hende for hun har nemmerlig været på Dating.dk på sine forældres
computer...=)
Jeg snakker med hende over ICQ så jeg har ikke mulighed for at komme med så
mange oplysninger da vedkommende desværre heller ikke ved så meget om
Browsere osv.
Det eneste jeg kan sige er at hun køre Windows 98.

Nåh men problemet er at alle sport skal væk - historien, autoteksten og hvis
der er mere end nævnte skal det også væk.

--

Hilsen fra
Peter Ingemann Hansen

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 29-03-02 12:54

"Peter Ingemann Hansen" <dingemann@hotmail.com>'s posting:

>Jeg snakker med hende over ICQ så jeg har ikke mulighed for at komme med så
>mange oplysninger da vedkommende desværre heller ikke ved så meget om
>Browsere osv.

Det ville hjælpe, hvis du vidst hvilken browser, det var.

I Opera er det ganske ligetil: Filer/Slet private data: Afmærk dem
alle og tryk OK.

--
CBH

Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.xml
Din browser ej forstår: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 29-03-02 13:12

[SNIP]
> Det ville hjælpe, hvis du vidst hvilken browser, det var.
>
> I Opera er det ganske ligetil: Filer/Slet private data: Afmærk dem
> alle og tryk OK.

Det har du ret i - jeg er næsten sikker på at det er IE men om det er IE 6
eller IE5,5 aner jeg ikke =)
Hilsen fra Peter

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-03-02 13:22

In dk.edb.internet.software.browser, Peter Ingemann Hansen wrote:

> [...]
>
>Nåh men problemet er at alle sport skal væk - historien, autoteksten og hvis
>der er mere end nævnte skal det også væk.

Det kan godt være at navnene afviger lidt, men:

Internet indstillinger -->

1) Generelt
- Slet filer
- Slet cookies
- Tøm historie

2) Indhold
- Autoudførsel
- Ryd begge to (begge knapper)

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-03-02 15:09

Fri, 29 Mar 2002 13:22:04 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>Internet indstillinger -->
>
>1) Generelt
> - Slet filer
> - Slet cookies
> - Tøm historie
>
>2) Indhold
> - Autoudførsel
> - Ryd begge to (begge knapper)

Tjaeh - mon det vækker begejstring hos forældrene ...

hilsen pl

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-03-02 16:17

In dk.edb.internet.software.browser, Peter Loumann wrote:

>Tjaeh - mon det vækker begejstring hos forældrene ...

Næppe... Nej. Men det var hvad der blev bedt om Forældrene kan
ikke undgå at opdage at der mangler noget. Men skal alle spor væk, så
er der ikke andre måder.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 31-03-02 00:53

Hvad med noget manuel fjernelse af cookies ?
Er det ikke muligt at spore de steder hvor diverse oplysninger bliver gemt ?
I princippet er jeg ligeglad da det er en ven der sidder med problemet - men
det kunne da være sjovt at vide...=)

Hilsen fra Peter

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 09:04

In dk.edb.internet.software.browser, Peter Ingemann Hansen wrote:

>Hvad med noget manuel fjernelse af cookies ?

Jo, det kan du godt. Gå ind under Internet indstillinger --> Generelt
--> Midlertidige internetfiler --> Indstillinger --> Vis filer. Så
åbnes et mappevindue, hvor dine cookies ligger iblandt, som tekst-
filer. Der skulle gerne være en kolonne med Internet adressen, her kan
du så se hvilke af dem der kommer fra f.eks. dating.dk.

>Er det ikke muligt at spore de steder hvor diverse oplysninger bliver gemt ?

Alle cookies bliver gemt i samme mappe. Se oven over.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Zero3Cool

Dato : 31-03-02 19:32

Eller også kan du jo bruge et af de rigtig mange programmer der "sletter
spor".
Et af dem finder du her:
http://download.cnet.com/downloads/0-3356727-100-9487520.html

Ellers kan du jo prøve at lege lidt med søgemaskinen på download.com f.eks.
clean eller browser eller lig.

~Zero3Cool