Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvorfor viser IE6 sammen med XP ikke alt??~
Fra : rsl

Dato : 29-03-02 10:55

Det har måske været oppe og vende før, men jeg har ikke kunnet finde noget
om det emne, så derfor vover jeg pelsen.
Er der nogen som har en løsning, vil jeg blive glad for lidt hjælp

René

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-03-02 12:05

In dk.edb.internet.software.browser, rsl wrote:

>Det har måske været oppe og vende før, men jeg har ikke kunnet finde noget
>om det emne, så derfor vover jeg pelsen.
>Er der nogen som har en løsning, vil jeg blive glad for lidt hjælp

Kan du uddybe en smule?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : rsl

Dato : 31-03-02 09:59

"rsl" <rsl@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det har måske været oppe og vende før, men jeg har ikke kunnet finde noget
> om det emne, så derfor vover jeg pelsen.
> Er der nogen som har en løsning, vil jeg blive glad for lidt hjælp
>
> René

IE viser ikke alt som findes på siden. Jeg kan se forskellen hvis jeg bruger
Netscape eller en anden browser. Kan bla. ikke vise alle ikoner eller andre
hyperlinks. Håber det hjalp lidt.

René