MS Windows
briani 27239
Win Xp og Windows Messenger skal væk ... H~
Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-03-02 10:09

Tja før brugte jeg det trick med hide i sysoc.ini og fjernede det på den
måde, men nu har skidtet lave en auto update og messenger er tilbage,
hvordan myrder jeg den? Jeg er glad for den :(

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-03-02 11:58

In dk.edb.system.ms-windows, Santa Xcaze wrote:

>Tja før brugte jeg det trick med hide i sysoc.ini og fjernede det på den
>måde, men nu har skidtet lave en auto update og messenger er tilbage,
>hvordan myrder jeg den? Jeg er glad for den :(

Start --> Kør --> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Mr_Smith

Dato : 29-03-02 14:12

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote

> Start --> Kør --> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
> %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

- Jeg har selvsamme problem. Ret genialt af Microsoft må man sige... grrr!

Men ovenstående virker desværre ikke hos mig, den kommer med en kryptisk
fejlmeddelelse. Og den gamle "hide"-måde virker heller ikke.

Andre løsningeR?

/smith/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-03-02 14:15

In dk.edb.system.ms-windows, Mr_Smith wrote:

>- Jeg har selvsamme problem. Ret genialt af Microsoft må man sige... grrr!
>
>Men ovenstående virker desværre ikke hos mig, den kommer med en kryptisk
>fejlmeddelelse. Og den gamle "hide"-måde virker heller ikke.

Der skal være mellemrum mellem LaunchINFSection og %windir%.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Mogens

Dato : 29-03-02 14:33

On Fri, 29 Mar 2002 14:14:45 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

> [...]

Tusind tak for tippet. Det virkede sgu.
Den Messenger har jeg ellers prøvet at
få slettet i flere dage.

Mvh Mogens

Fra : Mr_Smith

Dato : 29-03-02 14:41

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote

> Der skal være mellemrum mellem LaunchINFSection og %windir%.

- Thnx mate....

/smith/

Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-03-02 18:38

SNIP

Jeg takker ;)

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-03-02 18:40

In dk.edb.system.ms-windows, Santa Xcaze wrote:

>Jeg takker ;)

Værsågod alle sammen

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)