MS Windows
briani 27239
Win NT 40 - fra 128 bit kryptering til lav~
Fra : Maagen

Dato : 29-03-02 00:49

Hej Gruppe

Jeg har nogle NT 40 stående som der er røget op på 128 bit kryptering i
forbindelse med IE opgradering.

For de danske workstations er det et problem da der ikke er en dansk SP6a
med 128 bit kryptering og den engelske ikke virker på et dansk styresystem.

For de engelske servere er problemet at IIS / MMC ikke fungerer ordentlig
med 128 bit kryptering.

Derfor: Er der nogen der har erfaring med hvordan man kan gå tilbage. Jeg
ved at mange siger at man ikke kan og det er også M$ officielle opfattelse -
men der er jo situationer hvor der er workarrounds - hvis man kan finde
dem....

Fra : dansk

Dato : 29-03-02 03:51

tjaaa jeg tog den hårde vej igår
slettede hele piv møjet, netop pga. det samme problem.
jens

Fra : dansk

Dato : 29-03-02 03:54

på M$ jeg har læst at man godt kan nedgradere til lavere kryp. grad.
man man resikere at man ikke kan starte forskellige service programmer.