Var det noget med en gratis Ericsson A 261~
Fra : bebjo

Dato : 30-01-01 17:02

Gratis Ericsson A 2618r
Gratis oprettelse
Gratis abonnement i 6 måneder
Gratis levering

Hvis du ikke er telia kunde kan du få 2.

Skriv for nærmere besked

-bebjo
SLET_DETTE_bo@aroma.com

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-01 17:26

bebjo skrev:

>Skriv for nærmere besked

Kig bl.a. på
- som der er blevet klaget over, dvs. han får højst sandsynligt ikke
en disse ud af det:

venligst
/Lasse

--
Gratis Ericsson A 2618r mobiltelefon:
http://fergusons.dk/link/2618/

Fra : bebjo

Dato : 30-01-01 18:09

> Kig bl.a. på
> - som der er blevet klaget over, dvs. han får højst sandsynligt ikke
> en disse ud af det:

Det var såmen ment som et venligt tilbud at jeg score nogle point gør
vel ikke noget.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-01-01 19:06

bebjo skrev:

>Det var såmen ment som et venligt tilbud at jeg score nogle point gør
>vel ikke noget.

Ikke spor, men det gør noget at du sender en reklame i en
debatgruppe.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-01-01 19:06

bebjo skrev:

>Gratis fidus ...

Klage afsendt til udbyderen.

Reklamer hører hjemme i dk.marked og ikke andre steder.

Fra : bebjo

Dato : 30-01-01 19:14

> Reklamer hører hjemme i dk.marked og ikke andre steder.

Læs venligst ældre indslag om bla. datakabler, covers, blå lys og lign. godt
nok ikke gratis, men stadig reklame for en god fidus.

Hvor trykker dine sko.

*PLOINK*

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-01-01 19:23

bebjo skrev:

>Læs venligst ældre indslag om bla. datakabler

Jeg er ikke faldet over andre reklamer, men jeg kan naturligvis
have overset nogle - specielt da jeg ikke leder efter dem.

Der er ikke noget galt i at fortælle om et eller andet, gratis
eller ej. Men hvis man selv har en økonomisk interesse deri, er
det en reklame, og den hører ikke hjemme her.

>Hvor trykker dine sko.

Nedefra og op - når jeg altså står eller går.

Fra : Bo

Dato : 30-01-01 20:03

> [...]
> det en reklame, og den hører ikke hjemme her.

> Nedefra og op - når jeg altså står eller går.

Tak for informationen bebjo. Og til Berte kan jeg sige, vi kan jo i andre
indslag læse, at du er noget af en kritikker af andres meninger, sprog og
talemåder, hvilket overhovedet ikke hører til i denne gruppe. Vedlagt ref.
fra Jesn:

<snip>
Bertel - ti nu stille ! Det er da rart at få lidt information direkte fra
udbyderen (Telmore) - Jeg synes faktisk at Frank virker som at han godt ved
at det
er farligt land han har bevæget sig ind på, og derfor går meget stille med
dørene.

Kom bare med flere "informationer", Telmore !

Det var noget helt andet snak hvis han, helt umotiveret, smed links op i
nyheds-
gruppen og lavede generel reklame for firmaet.

Som det har udviklet sig, pga. sådan nogle som dig, Bertel, så bliver det
bare
til unødvendige og uvedkommende mails som fylder gruppen
<snip>

så fut alt.dk.opsynsmand.brok

Bo Outzen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-01-01 20:41

Bo skrev:

>Tak for informationen bebjo. Og til Berte kan jeg sige, vi kan jo i andre
>indslag læse, at du er noget af en kritikker af andres meninger, sprog og
>talemåder

Sprog?
Kan du give et eneste eksempel fra denne her gruppe?

Talemåder?
Kan du give et eneste eksempel fra denne her gruppe?

Meninger?
Ja for søren! Hvad har vi ellers debatgrupper til?

Xfut: dk.admin.netikette
(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : Devast8or

Dato : 02-02-01 19:49

Hvad står I'et for? jeg kender kun PLONK...

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-02-01 20:33

Devast8or wrote:

> Hvad står I'et for? jeg kender kun PLONK...

Plonk med eftertrik.

(du ved lygesom at køre på cikel).

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Flemming

Dato : 30-01-01 22:29

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> wrote in message

> Klage afsendt til udbyderen.

Hej Bertel

Da du åbenbart har det med at sende rimelig mange klager af sted (hehe) ,
kunne jeg godt tænke mig at vide, om man får noget svar fra udbyderen ?
Hvordan ved man om der bliver gjort noget ved sagen ?

Mvh. Flemming
Mail: replace bot with hot

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-01-01 22:51

Flemming skrev:

>Da du åbenbart har det med at sende rimelig mange klager af sted

Jeg ville have svaret i en mail, men den kom retur (falsk
adresse). Derfor har jeg svaret i dk.admin.netikette.

Fra : Jensn

Dato : 31-01-01 06:24

Jeg tror efterhånden at vi må have oprettet en speciel gruppe til dig Bertel
!!!

Så kan du nemlig sidde dér og glo helt alene - og hvis der, ved en fejl,
skulle
snige sig en bruger ind - så fyr en klage af med det samme - husk at sende
en klage over dig selv også.

forslag : dk.bertel.gårdvagt

Prøv at tænk over dette : Grunden til alle dine klager og opråb over diverse
brugere som, i enkelte tilfælde, ikke overholder de forskellige gruppers
regler -
er vel at "hjælpe" gruppe - men ved du hvad - der er ingen andre end dig som
opfatter det som hjælp, snarere som en irreterende plage !

Køb dig en kanarie-fugl og brok dig til den i stedet !

Mvh.
Jensn

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 31-01-01 06:34

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opfatter det som hjælp, snarere som en irreterende plage !
>
> Køb dig en kanarie-fugl og brok dig til den i stedet !
Nej hvor er i stygge ved stakkels Bertel han er jo bare flink ved jer.

Fra : Jensn

Dato : 31-01-01 07:45

Hej Birgitte

Hvis Bertel ville være rigtig flink ved os, så skulle han kun skrive et
indlæg
hvis han kunne svare fornuftigt på noget - jeg kan umiddelbart ikke lige
huske
at han har hjulpet nogen med et konkret svar om f.eks. en mobiltelefon ? -
Men
ok, det er nok bare mig der ikke husker så godt.

Mvh.
Jensn

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@wanadoo.dk> skrev i en
meddelelse news:htNd6.80$vq5.27057217@news.mobilixnet.dk...
- der er ingen andre end dig

Fra : Bo

Dato : 31-01-01 08:09

Da Bertel åbenbart mener han er Usenets gave til brugerne og kun sat på
jorden for at være "gårdvagt". Skulle han måske gå til alt.dk.warez ikke
fordi han savnes der, men der er der sandelig noget at "vogte"

Bo Outzen

Fra : Jensn

Dato : 31-01-01 08:24

HA ! - God idé - vi ville aldrig se ham her igen - han ville få så travlt
med
at skrive klager og sætte folk på plads, så han ikke ville ha' tid til andet

Jensn

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 01-02-01 09:25

> [...]
> Men
> ok, det er nok bare mig der ikke husker så godt.

Hej!
Jeg synes stadig I er uretfærdige for det Bertel gør er jo bare at han
orienterer jeg om hvad man kan og ikke kan.
Jeg har tit fået gode råd fra ham så jeg har intet imod ham.
Hvorimod andre der driver hetz mod mig bliver sendt hvor peberet gror.

Birgitte

Fra : Jensn

Dato : 01-02-01 09:43

Ja, jeg er ligeglad - og kald mig bare barnlig og dum, men han er altså et
fjols !

Vi kører forøvrigt bare samme princip som ham - nul-tolerence-princippet

meddelelse news:U39e6.121$PC2.44063889@news.mobilixnet.dk...

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 04-02-01 09:26

> Ja, jeg er ligeglad - og kald mig bare barnlig og dum, men han er altså et
> fjols !
Det man siger er man selv for det står i Aktuelt!

Fra : Hen

Dato : 31-01-01 07:31

Hørt!

> Nej hvor er i stygge ved stakkels Bertel han er jo bare flink ved
jer.
Jeg vil nu hellere kalde det skide irriterende..

Hen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 31-01-01 19:04

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> forslag : dk.bertel.gårdvagt

Jeg tror ikke der må være danske bogstaver i NG-navne.

Claus

Fra : Jensn

Dato : 01-02-01 06:12

Jo, jo - Bertel sender bare lige en klage og så er den i vinkel

Jensn

P.S. Det er da forøvrigt behageligt lang tid siden at vi har "set" Bertel