exts. på Win2000???
Fra : Bent Sørensen

Dato : 30-01-01 16:44

Hvordan gør man det? - jeg har hentet exts. til W2k, men den vil ikke
installere da jeg har min W2k installeret på DK!

Hvad gør man så??

PS: har ført kørt W98 fint med FPexts., men pga. crash benyttede jeg
lejligheden til at få en Win2000 installeret

Hilsen Bent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-01-01 18:51

IIS 5 kommer med FP Extensions.

Fra : Bent Sørensen

Dato : 31-01-01 10:13

FPSE2k_W2K_x86_en.EXE

Jeg har hentet denne fil, men den vil ikke opdatere da min w2k er på dansk -
hvordan kommer man omkring det?

Med venlig hilsen

Bent Sørensen

MEDVIND FOTOGRAFI

Telefon: + 45 75 11 74 54

Fax: + 45 75 11 77 54

E-mail: medvind@medvind.dk

Websites: http://www.medvind.dk

http://www.arkivbilleder.dk

http://www.esbjergbilleder.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-01 11:34

Wed, 31 Jan 2001 10:13:23 +0100, skrev "Bent Sørensen"
<medvind@medvind.dk>:

>[fraklip en megalang signatur + bundcitering]

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem, men jeg kan anbefale
et besøg disse to steder:

http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Din signatur er lidt for stor, 20 linjer.
iflg. http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html :
En signatur må maksimalt være på 4 linier á 72 tegn og skal indledes
af "-- ", altså [minus][minus][mellemrum].

Og om quotning/citering i min signatur.

med venlig hilsen
Knud
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 31.01.2001

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-01 19:46

Skift midlertidigt sprog til engelsk.

Fra : Bent Sørensen

Dato : 01-02-01 09:36

Det er forsøgt nu med genstart og det hele - installationsprogrammet kommer
lidt længere, men siger stadig til sidst at det forkerte sprog er
installeret - selvom alt på PC´n er ændret sprogligt.

Bent