Øm efter sex
Fra : Kylle

Dato : 28-03-02 20:41

Hej

Jeg bliver meget øm og det svider, hvis min kæreste kommer oppe i mig.

Er der noget man kan gøre ved dette?

Venlig hilsen Kylle

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-03-02 20:53

"Kylle" <jeg_har_ingen@email.adresse> wrote in message
> Hej
>
> Jeg bliver meget øm og det svider, hvis min kæreste kommer oppe i mig.

Hun hvis han kommer oppe i dig?

Måske hans sæd har en syre tendens eller ligende. Kondom er vel løsningen

Fra : Kylle

Dato : 28-03-02 21:42

> Hun hvis han kommer oppe i dig?

Ja.

> Måske hans sæd har en syre tendens eller ligende. Kondom er vel løsningen

Det er ikke kun med ham. Sådan har det altid været og det vil jeg gerne have
stoppet nu,

Kylle

Fra : Mic

Dato : 28-03-02 22:03

> Det er ikke kun med ham. Sådan har det altid været og det vil jeg gerne
have
> stoppet nu,

Drop samlejerne, og giv ham i stedet et blowjob......

Mvh

Mic

Fra : Lillie Brent

Dato : 28-03-02 23:08

"Kylle" <jeg_har_ingen@email.adresse> skrev i melding

> Ja.

> Det er ikke kun med ham. Sådan har det altid været og det vil
> jeg gerne have stoppet nu,

En gynekolog er kanskje bedre å spørre?

Lillie

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-03-02 00:09

> Hun hvis han kommer oppe i dig?
>
> Måske hans sæd har en syre tendens eller ligende. Kondom er vel løsningen

Kondomer er aldrig en løsning.

Mark
www.mandezonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 28-03-02 23:49

On Thu, 28 Mar 2002 20:41:09 +0100, "Kylle"
<jeg_har_ingen@email.adresse> wrote:

>Hej
>
>Jeg bliver meget øm og det svider, hvis min kæreste kommer oppe i mig.
>
>Er der noget man kan gøre ved dette?

hmmm der er vist noget med a-38 kan gøre underværker - jeg ved så ikke
om dte gælder i dien situasion ?
Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-03-02 00:08

Hej Kylle

> Jeg bliver meget øm og det svider, hvis min kæreste kommer oppe i mig.

Har han kørt på i lang tid? Du ved pumpet frem og tilbage osv.

> Er der noget man kan gøre ved dette?

Lade være med at dyrke sex er vist denne eneste løsning.

Fra : Hanne L

Dato : 29-03-02 00:42

Mark Thomas Gazel skrev i en meddelelse news:a807n0$hgc$1@sunsite.dk...

Maaaaaaark

Kvinden har et problem, som ikke er særlig sjovt.

Det kunne lyde, som om du har en svampeinfektion.
Du skal gå til lægen og blive podet. Det gør ikke ondt.
Så kan hun/han se, hvilken svamp det er og give dig
og evt. din kæreste de rette piller for det.

> Lade være med at dyrke sex er vist denne eneste løsning.

Ja ja, og det ville du synes om, hvis du var involveret?

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-03-02 01:52

Haaaane

> Kvinden har et problem, som ikke er særlig sjovt.

Og jeg tager skam det ganske alvorligt.

> [...]
> og evt. din kæreste de rette piller for det.

> Ja ja, og det ville du synes om, hvis du var involveret?

Nej, men den er tricky. Du er jo selv fortaler for at lade underlivet
passe sig selv, og det samme er jeg. Derfor er jeg helt lost for gode
råd. Det sker en gang i mellem

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 13:26

Mark Thomas Gazel skrev i en meddelelse news:a80dqb$287$1@sunsite.dk...

> Haaaane

Hej Mark *GGG*

> Og jeg tager skam det ganske alvorligt.

Godt, for det er temmelig generende at have et problem
dernede. Man tænker på det, hver gang man skal elske.
Og det kommer nemt til at ødelægge noget af fornøjelsen.

> Nej, men den er tricky. Du er jo selv fortaler for at lade underlivet
> passe sig selv, og det samme er jeg. Derfor er jeg helt lost for gode
> råd. Det sker en gang i mellem

Så sandt, så sandt, men så skulle man måske overveje at lade
være med at give nogle? I hvert fald tror jeg ikke, det hjælper at
foreslå at lade være med at dyrke sex. Det er da den dårligste/
kedeligste løsning. Underlivet skal helst passe sig selv, men vil
det ikke det, må man jo ty til andre midler.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 29-03-02 08:17

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej snusfornuftige Hanne

> Det kunne lyde, som om du har en svampeinfektion.
> Du skal gå til lægen og blive podet. Det gør ikke ondt.
> Så kan hun/han se, hvilken svamp det er og give dig
> og evt. din kæreste de rette piller for det.

Ja der er ingen vej uden om, til lægen nu!

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 13:22

Henning skrev i en meddelelse news:3ca4150c$0$72380$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hej snusfornuftige Hanne

Kære Henning, ja den side af sig selv må man jo også huske at
bruge en gang imellem

> Ja der er ingen vej uden om, til lægen nu!

Alle kan jo komme ud for, at det svier og klør, hvis det er
"gået for hårdt for sig", men sådan en vedvarende reaktion på
kærestens sæd bør da undersøges.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Mic

Dato : 29-03-02 11:36

> Lade være med at dyrke sex er vist denne eneste løsning.

Sport i 2'eren kunne måske også gøre tricket? Selvom det kanske medfører en
ANDEN type ømhed???

Michael Colding
redaktør, http://www.MandeZonen.dk
Skrivekløe? Vi mangler ALTID nye talenter.

Fra : Anette

Dato : 03-04-02 17:36

Hej Kylle!
Det ville være en god ide at gå til læge i første omgang.

Jeg har selv problemet, og det jeg gør er: lige så snart min kæreste er
kommet i mig, går jeg på toilet, og lader sæden løbe ud, hvorefter jeg
vasker mig dernede med mine fingre, jeg lader vandhanen løbe, så der hele
tiden kommer rent vand. Vask dig grundtigt især omkring- og lidt inde i
skeden!
HUSK vask dig KUN med vand, ALDRIG brug sæbe. Hvis der løber mere ud, efter
du er gået i seng, så gå ned og vask dig igen.

En lille sidebemærkning: Er du også øm, hvis I har kælet med hinanden med
fingerene? Her er det nemlig vigtig at hans fingre er rene, og at han ikke
kører den samme finger ind i din ende, og derefter i skeden.

Jeg håber, det kan hjælpe, så du selv kan få det bedre med at han kommer i
dig, HELD OG LYKKE!

Venlig hilsen Anette

Fra : Kylle

Dato : 03-04-02 18:46

"Anette" <anette@tpoulsen.dk> wrote in message
> [...]

> fingerene? Her er det nemlig vigtig at hans fingre er rene, og at han ikke
> kører den samme finger ind i din ende, og derefter i skeden.

Hej Anette

Tak for dit råd. Jeg har prøvet og det hjælper desværre ikke

Ang det med fingerne, så har det aldrig været et problem. Det gør kun ondt
hvis der komme sæd i mig.

Venlig hilsen Kylle

Fra : Anette

Dato : 03-04-02 19:32

Hej Kylle!
Det er trævls, og jeg har ikke flere råd til dig, men jeg håber, at du får
et der vil virke. HELD OG LYKKE.....igen!
Hygge fra Anette

Fra : Brian Olsen

Dato : 04-04-02 00:18

"Kylle" <jeg_har_ingen@email.adresse> skrev i en meddelelse

> Ang det med fingerne, så har det aldrig været et problem. Det gør kun ondt
> hvis der komme sæd i mig.

øhm, sad lige og så "Skadestuen" her sidste dag. Der var et par hvor kvinden
havde "sperm-allergi". kunne det være problemet?

Andre der har hørt om den slags allergier? der findes jo trods alt nogle få
uheldige der er allergisk over for ganske almindelig vand.

bare en tanke.

Fra : marine

Dato : 04-04-02 18:40

Ja, jeg har på et tidspunkt læst om kvinders allergi overfor nogle mænds
sæd(kort notits). Så det skulle være rigtigt nok.