TDC breadbånd dårlig
Fra : Bent Nielsen

Dato : 28-03-02 19:46

Hej

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med TDC som laver opgradereing af
forbindelsen

Først fandt jeg en på 80808030 som ikke kunne hjælpe. Så prøvede jeg
80808017 og fik en telemaskine i røret.
Lige meget hvad der vælges, så er det umuligt at få en i røret.
Så prøvede jeg 80808016 som skulle kunne hjælpe.
Da der oplyses at der er åben fra 12-20, men her henvises til det
80808017 så de skifter bare med at henvise til en talemaskien som så
henviser til den anden. Et opkald til 80808080 kunne få en i røret. men
han for talte at der ikke var nogen på de nr som talemaskinere fortalte
at de havde åben fra 12.00-20.00 i weekend og på helligedage.
Ja så er det ikke let at få info om hvordan jeg får ændret min
forbindelse til noget som køre lidt hurtigere.

Det er da en suppoert som bare rykker

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://TeamNord.dk & Http://Box2000.dk

Fra : ZipZap

Dato : 28-03-02 20:25

Har du prøvet 80808036 ?

Fra : Tim Christensen

Dato : 28-03-02 21:53

"ZipZap" <Zip@Zap.Xx> wrote in message news:a7vqm7$ebv$1@sunsite.dk...
> Har du prøvet 80808036 ?

80808036 er til TDC internet support, Bredbånd er et TDC Teledanmark produkt
80808017 er det korrekte nummer.

Mvh

Tim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-03-02 20:26

"Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> wrote in message

> Det er da en suppoert som bare rykker

Hvad har subject med din oplevelse at gøre?

Fra : Søren Blom

Dato : 28-03-02 20:54

> "Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> wrote

Ikke for at gnide salt i såret. Men det er altså Helligdag idag, hvilket
også gælder medarbejderne hos TDC, så du kan ikke forvente at du kan få
opgraderet din forbindelse før det er normal hverdag igen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bent Nielsen

Dato : 28-03-02 21:20

Bjarke Hansen skrev:

> "Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> wrote in message

> Hvad har subject med din oplevelse at gøre?
Når du køber et produkt. så er det hele produktet og ikke bare en
opkorbling, så det er efter min mening da noget galt med produktet, da
der ikke er medarbejdet på den plads, som de fortæller skulle være åben.
Så kan du have en mening, som ikke er som min, men da jeg opfatter det
som et samlet produkt lige som TDC ser vil at du skal have fastnet
telefoni hos TDC og ikke mulighed for fast forvalg.
Så må TDC da og have indkald medarbejder til arbejder i heligdage lige
så vel som på sygehuse og lignende, Der er da også medarbejder på
arbejde.

Så jeg mener jeg kan se på det som et samlet produkt.
Når du køber en agurk indpakker i plastik, så er det ikke plastiken du
vil have med hjem, men også det som er indpakket.

Fra : Tim Christensen

Dato : 28-03-02 21:30

> Så må TDC da og have indkald medarbejder til arbejder i heligdage lige
> så vel som på sygehuse og lignende, Der er da også medarbejder på
> arbejde.

Hvorfor? Det er tåbeligt at fordyre et produkt med en ekstra service som
ingen fornuftige mennesker forventer.

Mvh

Tim

Fra : Bent Nielsen

Dato : 28-03-02 21:32

Tim Christensen skrev:

> "Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> wrote in message

> Hvorfor? Det er tåbeligt at fordyre et produkt med en ekstra service som
> ingen fornuftige mennesker forventer.

Ja det kan du da mene, men så skal de da ikke fortælle noget andet, men
at de har lukket.

Fra : Tim Christensen

Dato : 28-03-02 22:06

> Ja det kan du da mene, men så skal de da ikke fortælle noget andet, men
> at de har lukket.

Jeg unskylder at jeg var grov, faktisk har du ret i at TDC ikke lever op til
deres forpligtigelser. De skriver selv at 80808017 skal være åben fra 10.00
til 20.00 i weekender og på
helligdage(http://www.teledanmark.dk/menu/sm0164.htm).

Mvh

Tim

Ps: Jeg unskylder også at jeg kom til at sende dette indlæg som mail til dig
(jeg kommer ikke med flere unskyldinger i dag).

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 28-03-02 21:54

"Bent" == Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk> writes:

[Brok]

> Så jeg mener jeg kan se på det som et samlet produkt.
> Når du køber en agurk indpakker i plastik, så er det ikke plastiken du
> vil have med hjem, men også det som er indpakket.

Så betal mig 1500,- pr. påbegyndt time plus 5% af anskaffelsesprisen
på 50.000,- om året for det privilegie overhovedet at have en hotline
at bitche af.

Eller også kan du finde dig i at du grundlæggende har betalt 1% af
prisen for det produkt du benytter dig af, og lade være med at brokke
dig over at du får den service du har betalt for.

Dit valg.

--
/Wegge

Fra : Tim Christensen

Dato : 28-03-02 22:23

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så betal mig 1500,- pr. påbegyndt time plus 5% af anskaffelsesprisen
> på 50.000,- om året for det privilegie overhovedet at have en hotline

Anskaffelsesprisen for hvad? Jeg vidste ikke det udstyr de har i forvejen
ikke kunne benyttes på helligdage.

> Eller også kan du finde dig i at du grundlæggende har betalt 1% af
> prisen for det produkt du benytter dig af,

At pastå at han kun betaler 1% er direkte tåbeligt.

> og lade være med at brokke
> dig over at du får den service du har betalt for.

Det gør han jo nettop ikke, TDC lover at supporten er åben på helligdage.

Mvh

Tim

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 28-03-02 22:40

"Tim" == Tim Christensen <icecone@worldonline.dk> writes:

> Anskaffelsesprisen for hvad? Jeg vidste ikke det udstyr de har i forvejen
> ikke kunne benyttes på helligdage.

Anskaffelsesprisen for en fast linie.

> At pastå at han kun betaler 1% er direkte tåbeligt.

Ikke desto mindre betaler med som ADSL-kunde hos TDC ca. 1% af prisen
for en tilsvarende fast forbindelse hos andre udbydere.

> Det gør han jo nettop ikke, TDC lover at supporten er åben på helligdage.

Ja, men ikke at den virker.

Læs leveringsbetingelserne.

--
/Wegge

Fra : Tim Christensen

Dato : 29-03-02 01:15

> Anskaffelsesprisen for en fast linie.

Anskaffelsesprisen for en fast linie er irelevant.

> Ikke desto mindre betaler med som ADSL-kunde hos TDC ca. 1% af prisen
> for en tilsvarende fast forbindelse hos andre udbydere.

Stadigt irelevant.

> Ja, men ikke at den virker.

Suporten har aldrig virket, men man burde da i det mindste kunne få
forbindelse med dem i det tidsum de lover.

> Læs leveringsbetingelserne.

Hvorfor, at de ikke skriver i betingelser at de garanterer at hotlinen er
åben i det tidsrum som de lover ændrer jo ikke på at det er dårlig service.

Din argumentation er komplet tåbelig, at påstå at TDC ikke behøver at levere
en ordentlig service mht deres ADSL produkter fordi at faste linjer er langt
dyrere giver absolut ingen mening.

Mvh

Tim

Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-04-02 08:20

On Thu, 28 Mar 2002 22:23:00 +0100, "Tim Christensen"
<icecone@worldonline.dk> wrote:

>Det gør han jo nettop ikke, TDC lover at supporten er åben på helligdage.

Og hvad har supporten lige med salg at gøre?

Fra : Martin S.

Dato : 28-03-02 21:14

send en mail

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-02 23:02

Thu, 28 Mar 2002 19:45:52 +0100, skrev Bent Nielsen
<postmaster@x2000.dk>:

>Jeg har forsøgt at komme i kontakt med TDC som laver opgradereing af
>forbindelsen

Jeg forventer support, hvis der er noget galt med forbindelsen,
også i weekend og på helligdage.

Men jeg forventer da ikke, at der kan bestilles ændringer i
weekenden og på helligdage.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Tim Christensen

Dato : 28-03-02 23:31

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Thu, 28 Mar 2002 19:45:52 +0100, skrev Bent Nielsen
> <postmaster@x2000.dk>:
>
> Men jeg forventer da ikke, at der kan bestilles ændringer i
> weekenden og på helligdage.

Også hvis de skriver at man kan kontakte dem weekender og helligdage, jeg
synes det er mere naturligt at forvente at de holder hvad de lover.

Mvh

Tim

Fra : Bent Nielsen

Dato : 28-03-02 23:52

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Jeg forventer support, hvis der er noget galt med forbindelsen,
> også i weekend og på helligdage.
>
> Men jeg forventer da ikke, at der kan bestilles ændringer i
> weekenden og på helligdage.
Det var heller ikke det jeg skrev, men hvordan jeg fik info.

citat "Ja så er det ikke let at få info om hvordan jeg får ændret min
forbindelse til noget som køre lidt hurtigere."citat slut

Fra : Dopedog KDC

Dato : 29-03-02 02:16

Jeg ringede nu bare til 80808036 og 20 minutter efter kørte jeg med dobbelt
hastighed

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,