Stronghold
Fra : Brian Andersen

Dato : 28-03-02 19:14

Jeg spiller den militære kampagne af Stronghold og sidder fast på bane 13
(Snake Eyes). Jeg skal indtage The Snakes nye borg, der ligger i den
modsatte ende af kortet, i forhold til hvor jeg befinder mig (Snakes gamle
borg).

Jeg har ved hjælp af bueskytter og katapulter fået slået næsten alle hans
folk ihjel og nedlagt de fleste af hans bygninger og vægge, men der er en
enkelt bueskytte, der står på taget af hovedbygningen sammen med Lord'en,
som jeg ikke kan få ram på. Hver gang jeg forsøger at komme tætter på
borgen, bliver kommer der nogle pinde op af jorden som dræber mine folk, når
de træder på dem. Hvordan kommer jeg forbi de pinde, så jeg kan komme
tættere på hovedbygningen og dræbe den sidste bueskytte?? Jeg er efterhånden
ret desperat.

Hilsen
Brian