Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
USB Læser
Fra : GiWeo

Dato : 28-03-02 18:37

Hesja

Nææææ - jeg tror jeg investerer i en USB kortlæser - det er vist også
en del hurtigere

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-03-02 19:12

GiWeo wrote:

> Nææææ - jeg tror jeg investerer i en USB kortlæser - det er vist også
> en del hurtigere

Det er vist mildt sagt - en USB kortlæser overfører alle billederne fra
et 64 Mb kort, på den samme tid som en FloppyDisk adapter er om at
overføre et eller to billeder.

Fra : GiWeo

Dato : 29-03-02 08:33

Hesja

>Det er vist mildt sagt - en USB kortlæser overfører alle billederne fra
>et 64 Mb kort, på den samme tid som en FloppyDisk adapter er om at
>overføre et eller to billeder.

Ja ik' - det er godt butikkerne har åbent i morgen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-03-02 10:46

GiWeo wrote:

> Ja ik' - det er godt butikkerne har åbent i morgen

Et godt råd - vælg en dual kortlæser, så er du helgarderet hvis du på et
tidspunkt skifter dit kamera ud til et der bruger CF-kort.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-03-02 12:30

"GiWeo" <do@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hesja
>
> Nææææ - jeg tror jeg investerer i en USB kortlæser - det er vist også
> en del hurtigere

Det var da rart at vide...???????*S*

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Gjøl

Dato : 29-03-02 14:08

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "GiWeo" <do@os.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da rart at vide...???????*S*
Ja eller en der tager alle kortene, jeg bruger en PQI Travel, fylder lidt og tager
3 forskellige kort+ 16 MB i sig selv.
Hygge
PS. Koster 449 kr.