Her er lidt Information på Medal Of Honor ~
Fra : David

Dato : 28-03-02 18:08

Jeg har været på den danske EA site : http://danmark.ea.com/ og hentet en
patch v 1.10 der forsvarligt kan installeres på europæiske MoH
versioner/udgaver. Så langt så godt.
Men den patch er en UK (United Kingdom) version og da den dermed er sagt god
for at kunne installeres på europæiske versioner så kan v 1.11 (UK/US
Only) vel også sagtens installeres.
Vil bare nævne det for god ordens skyld!
Men dog vil jeg selv hellere vente på at v 1.11 kan hentes fra det Danske
site. Så jeg nøjes nok med v.1.10 indtil videre.

(Korriger evt selv lidt på adressen. Husk 't' 'et i txt)
Her er tekst filen for MoH patch v. 1.10 (i bunden) og v. 1.11:

http://www.3dgamers.com/dl/games/medalofhonor/ukusonly_patch111v9safedisk.tx

Selve patchene er på:

http://danmark.ea.com/
og via 'Download' man kan evt søge efter kun patches.

http://www.voodooextreme.com/comments.taf?postID=27136
og click (direct link) for v 111 US/UK

-
David

Fra : DWM

Dato : 29-03-02 01:54

"David" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men dog vil jeg selv hellere vente på at v 1.11 kan hentes fra det Danske
> site. Så jeg nøjes nok med v.1.10 indtil videre.

Du kan trygt installere 1.11

/Kenneth Iversen

Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-03-02 13:50

SNIP

Du kan vel altid bare hente en reg fil fra www.gamecopyworld.com som lige
ændrer din original cd fra EU til US version ;)

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze