Printer problem
Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-03-02 18:07

Hej der...

Ja jeg har prøvet at poste dette indlæg i dk.edb.hardware, men der fik jeg
intet svar, går ud fra at det er for der ikke var nogen der havde et, men så
må dette vel også være den mest nærliggende gruppe at spørge i - men her:

Har et problem med min printer, og det er som følger:

Jeg har en Epson Stylos Photo 700, som er koblet på en printserver; HP
Jetdirect 170X, og det er gået fint med at få det indstaleret på min win2000
maskine og min bærbare med win95, men når jeg prøver at indstalere det på
min win98 maskine, kommer den med "spool32" fejl ??? nå jeg så prøver at
fjerne printeren igen går den også i fejl med "spool32" - hvad hulen gør jeg
???

Jeg har prøvet at lave en format c: og derefter en helt ren indstalation af
win 98, og så går det fint med indstallation af printeren, med så når jeg
indstalerer softwaren til printserveren, går den spool32 fejl, når den skal
til at indstalere printer...

Please help me

Tak på forhånd
/C.T.

Fra : Jens

Dato : 28-03-02 23:23

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> win 98, og så går det fint med indstallation af printeren, med så når jeg
> indstalerer softwaren til printserveren, går den spool32 fejl, når den

Jeg tror at du får et bedre svar i gruppen news:dk.edb.system.ms-windows ,
da dit problem ikke er netværks relateret, men snarere software relateret.
Spool32 er en software fejl......

:- ) Jens