MS Windows
briani 27239
Mine cd-rom drev er forsvundet!!
Fra : Nej

Dato : 28-03-02 17:34

Hej hej!
Jeg genstartede lige min computer, og nu er mine 2 cd-rom drev pludselig
væk!! Nogen, der ved hvad der er galt? Når man går ind i enhedshåndtering
står der, at de ikke virker, fordi oplysningerne i registreringsdatabasen
ikke er rigtige.. Mit ene drev er IDE og det andet er SCSI.

-Anders, som bruger Windows XP

Fra : --=BGN=--

Dato : 28-03-02 19:43

Har du haft Adaptec CD-Creator installeret og efterfølgende slettet
programmet?

Bo

Fra : Nej

Dato : 29-03-02 14:29