FTP
Fra : fusty

Dato : 28-03-02 17:33

Hej

Jeg ved ikke om man spørge om sådan her.. men nu gør jeg det altså:
Findes der en hjemmeside hvor man kan lære protokollen FTP...?
heh
-Rune Hansen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-03-02 19:47

> Jeg ved ikke om man spørge om sådan her.. men nu gør jeg det altså:
> Findes der en hjemmeside hvor man kan lære protokollen FTP...?

Måske evt her... :
http://rfc.net/rfc959.html

/Bjarke

Fra : Jakob K. Nielsen

Dato : 28-03-02 19:53

> [...]
>
> Jeg ved ikke om man spørge om sådan her.. men nu gør jeg det altså:
> Findes der en hjemmeside hvor man kan lære protokollen FTP...?

www.whatis.com

Mvh Jakob

Fra : fusty

Dato : 28-03-02 22:11

Mange tak til jer begge :)
underligt... jeg kan ikke se mit egit indlæg.

-Rune