MS Windows
briani 27239
Gemme E-mail's i MS-Outlook (Backup)
Fra : John

Dato : 28-03-02 16:23

Hej Alle !

Jeg skal til at formatere harddisken på min coputer, men jeg vil gerne gemme
alle mine E-mail's som ligger i Microsoft Outlook og Outlook Express.

Nu spørger jeg, hvad er den nemmeste måde at gemme E-mail'ene der ligger i
MS Outlook ?
I Outlook Express plejer jeg bare at kopiere filerne der ligger i "
C:\WINDOWS\Application
Data\Identities\{ECC8D993-9D75-4EA5-A1B2-BFA5F803DA8A}\Microsoft\Outlook
Express" , men dette virker ikke til MS-Outlook.

På maskinen er der Windows XP Pro US/UK og MS-Office 2002 (XP) DK

MVH
John

Fra : Mister Y

Dato : 28-03-02 16:58

Hej John

Du kan vel bare overføre/eksportere dem til Outlook fra Express, så virker
det.

Venligst

Per

Fra : ..::jmj::..

Dato : 29-03-02 08:13

"Mister Y" <xxxtrilling@home2.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej John
>
> Du kan vel bare overføre/eksportere dem til Outlook fra Express, så virker
> det.

Du kan *bare* gemme Outlook's .PST fil på en CD, et andet drev eller hvad
ved jeg, DET er meget nemmere.
På det punkt er Outlook 5 mill. gange smartere end OE: det hele ligger
samlet i en fil, klar til at flytte, klar til at bruge fra flere maskiner.

...::jmj::..

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 31-03-02 22:06

> [...]
> På det punkt er Outlook 5 mill. gange smartere end OE: det hele ligger
> samlet i en fil, klar til at flytte, klar til at bruge fra flere maskiner.

Det med at det hele ligger i samme fil er kun rigtigt hvis man gemmer sit
adressekartotek i "contacts". Hvis man bruger personligt adressekartotek
skal man også gemme .pab filen/filerne.

Mvh. Brian

Fra : emil

Dato : 29-03-02 10:23

Smid MS outlook ud !
Download Calypso mail program fra
http://cws.internet.com/mail-calypso.html,

Hilsen/ Emil

Fra : Søren Christensen

Dato : 30-03-02 15:11

> Jeg skal til at formatere harddisken på min coputer, men jeg vil gerne
gemme
> alle mine E-mail's som ligger i Microsoft Outlook og Outlook Express.

Du kan bare markere dem alle sammen og kopiere dem ud i en mappe. Samme
princip som hvis du ville kopiere nogle filer i en mappe til en anden. Efter
geninstallation kan du kopiere dem ind igen :P

/Søren