Jedi Knight II: Jedi Outcast !
Fra : Mudj@

Dato : 28-03-02 14:36

Hey,

Hvordan får jeg lyssværdet? Jeg synes sgu´jeg har prøvet alt!

Pft,

Mudj@

Fra : Lars Varming

Dato : 29-03-02 10:58

Køber det i fx. Fætter BR ;)

Fra : Wizeguy

Dato : 29-03-02 13:04

"Mudj@" <mudja@mail.dk> wrote in message
> Hey,
>
> Hvordan får jeg lyssværdet? Jeg synes sgu´jeg har prøvet alt!

1. Hop op på stenen så buret der omgiver lyssværdet løftes.
2. Slå Force Power Speed (F3) til
3. Løb alt hvad remmer og tøj kan holde mod buret og brug Force Power Pull
(F2)

--
Med venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 29-03-02 22:23

"Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message

> [...]
> 2. Slå Force Power Speed (F3) til
> 3. Løb alt hvad remmer og tøj kan holde mod buret og brug Force Power Pull

Hvordan er online multiplayer delen ?
Er der nogle servere oppe ?

/riv

Fra : Wizeguy

Dato : 30-03-02 01:29

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> "Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message

Pull

> Hvordan er online multiplayer delen ?
> Er der nogle servere oppe ?

Jeg har ikke prøvet endnu, da jeg lige har fået spillet ind ad døren. Jeg
mener dog at have læst, at der allerede er servere oppe.

Fra : Mudj@

Dato : 30-03-02 13:13

OK Tak..... Næste problem...... Hvordan kommer jeg ud af rummet med
lysværdet....

Fra : Wizeguy

Dato : 30-03-02 21:17

> OK Tak..... Næste problem...... Hvordan kommer jeg ud af rummet med
> lysværdet....

Det er noget med tyngdeloven!! Hint: observer hvad der sker, når den anden
dør åbner og lukker.