a href="mailto:
Fra : Herbert

Dato : 28-03-02 14:33

Er der nogen der gider hjælpe mig??
Hvorfår sendes der ikke mail til mailadresse 2 i Outlook?

<!-- "mailto:webmaster@mail2.dk" -->navn</a>

på forhånd TAK

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-02 14:44

Thu, 28 Mar 2002 13:32:40 +0000 (UTC), skrev Herbert
<bredfjord@post.tele.dk>:

>Er der nogen der gider hjælpe mig??
>Hvorfår sendes der ikke mail til mailadresse 2 i Outlook?

><!-- "mailto:webmaster@mail2.dk" -->navn</a>

Kan du ikke bruge
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Herbert

Dato : 28-03-02 14:52

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Kan du ikke bruge
> --
> med venlig hilsen
> Knud

Kan mailadresse 2 skjules med <!--mail2-->?

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-03-02 15:08

Herbert <bredfjord@post.tele.dk> wrote:

[snip...]

> Kan mailadresse 2 skjules med <!--mail2-->?

Nej, man kan svjv ikke skjule mailadresser når man bruger mailto, den
åbner bare det mailprogram der nu er indstillet til at default program
på computeren med en blank besked adresseret til mailto-adressen.

Tekst skrevet i mellem <!--disse klammer--> bliver ikke tolket som HTML
af bruseren, det er en kommentar.

For at opnå den ønskede funktion tror jeg du skal bruge noget a la Matt
Wrights formmail:

http://www.worldwidemart.com/scripts/formmail.shtml

--
//Jonas @ 55.7,12.5
blog | <http://verture.net/>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-02 15:22

Thu, 28 Mar 2002 13:52:11 +0000 (UTC), skrev Herbert
<bredfjord@post.tele.dk>:

>Kan mailadresse 2 skjules med <!--mail2-->?

Du kan evt. prøve med bcc, det virker ikke i min mailkient, men
gør det vidst nok i Outlook (men det er jo ikke alle der bruger
det).

<http://developer.netscape.com/viewsource/husted_mailto/mailto.html>
<http://www.google.com/search?sourceid=navclient&querytime=S&q=mailto+bcc>