Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A20 og FC 128 mb. ram (Apacer) Probl~
Fra : Henning Olsen

Dato : 28-03-02 14:17

Hej !!!

Er der nogle af jeg der køre med et 128 mb kort i et kamera Canon A20. Mit
kamera vi ikke tænde når jeg sætter det i og hvis det lykkes at tænde står
der 675 mb. jeg har prøvet at sætte det i et HP kamera der virker det fint.
I manualen står der at et 128 mb. skulle der være plads til 128 billeder i
bedste opløsning, så det skulle kunne køre med et sådan kort, men jeg ved
ikke om der er forskel på mærkerne

Med venlig hilsen

Henning Olsen
E-mail: h.olsen@tdcadsl.dk

Fra : Jan E.S.

Dato : 28-03-02 15:46

Hej Henning

Jeg har et A20 + 128Mb kort, og det virker fint fint.
Kortet er et Memory Card Technology CF type1. Er det måske det
der er problemet? Disse kort findes i både type 1 og type 2, og
A20 kan kun håndtere type 1 kort??

MvH Jan Sørensen
(fjern "NOSPAM" fra mail adressen)

Fra : J.Starup

Dato : 29-03-02 09:40

Der er heller ikke nogle poblemer her
Kortet er en billig (470.-kr) 128MB Lead Data + Canon A20

--
Med Venlig Hilsen
Jørgen Starup

..