Sikkerhedskode ?
Fra : Markus Paldan

Dato : 30-01-01 15:04

Hello NG....

Har lige et monster problem, skal skifte mellem 2 udbydere og problemet er
så bare at jeg ikke kan huske den sikkerhedskode.... er der noget man kan
gøre for at komme uden om... eller at bryde den ? bare et eller andet ?

PS Det er en "gammel" 3210.... (ca 1½-2 år gammel)
Mvh Markus Paldan

Fra : N/A

Dato : 30-01-01 15:12

Fra : Markus Paldan

Dato : 30-01-01 15:12

"Michael Krog" <krog@talent.dk> skrev i en meddelelse

> Normalt vil koden være 12345. Men hvis det IKKE er den, skal du have fat i
> et datakabel og f.eks. logomanager. Dette program kan aflæse koden.

Ok.... desværre så her jeg ikke et datakabel... endnu et problem... så mit
næste spørgsmål kommer så her... er der nogen der imod lidt betaling kan
hjælpe mig med at få det ordnet ? (bor i Kbh)

Mvh Markus Paldan