Synkronisering
Fra : Karen

Dato : 28-03-02 11:59

Hej,
Jeg prøver mit held her i gruppen:

Kan jeg synkronisere min stationære - XP - med min bærbare - win2000 - når
de er tilsluttet et netværk?
Hvis jeg ikke kan det, hvordan griber jeg det så an?

Det drejer sig om synkronisering af kalenderen i outlook.

Vh Karen

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-03-02 12:23

Thu, 28 Mar 2002 11:59:17 +0100, "Karen" <lindse@dodowanadoo.dk>
wrote:

>Jeg prøver mit held her i gruppen:

God idé!

>Kan jeg synkronisere min stationære - XP - med min bærbare - win2000 - når
>de er tilsluttet et netværk?

Ja! Jeg bruger Windows Commander til det. Det er den god til (Menu:
Kommandoer | Synkronisér mapper...)

?

>Det drejer sig om synkronisering af kalenderen i outlook.

Den bruger jeg ikke, men jeg antager, det er ligesom alle andre filer

hilsen pl

Fra : Jørn Andersen

Dato : 28-03-02 12:48

On Thu, 28 Mar 2002 12:22:40 +0100, Peter Loumann
<pelo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Den bruger jeg ikke, men jeg antager, det er ligesom alle andre filer

Næppe ...
- men spørgsmålet har nok større chance for et ordentligt svar i
ms-office-gruppen

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Karen

Dato : 29-03-02 16:21

"Peter Loumann" <pelo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kommandoer | Synkronisér mapper...)

> ?

> Den bruger jeg ikke, men jeg antager, det er ligesom alle andre filer

Da jeg fandt ud af at det var noget med en exchangeserver osv osv fandt jeg
den fede løsning på nettet istedet! Man henter et lille program og så kan
man synce op til nettet og omvendt så tit man vil! man kan tilslutte alle de
pc´ere og mobile devices man vil..og så er det gratis og reklamefrit - Det
må vist siges at være det bedste alternativ : www.readysyncgo.com

Karen