3310's Nokia-ID Halløj...?!
Fra : Jim Tasteless

Dato : 30-01-01 15:03

I Nokia 3310 er der under Snake2 og Space Impacts
noget der hedder Point-id'er hvis man har skrevet et
tilfældigt nr. i Club Nokia-id under spil indstillinger..

Under "Point'id"er er der navn på ham der har fået
flest point og for ham der senest har spillet space impact.
Navnene er bare rigtigt underlige, de er f.eks "d5o7jpcf"

Jeg troede selvfølgelig først det bare var en slags kode eller sån.
Men da navnet skifter rimelig tit (tit flere gange pr. minut!!!)
Tror jeg der er noget om snakken..

Er der nogen der kan forklare mig hvad dette er for noget?!
Hilsen Jim T.

Fra : Michael Holst Jensen

Dato : 30-01-01 19:47

Ja, navnene som du kalder dem, er i virkeligheden en kode, der fortæller
pointsystemet på www.clubnokia.dk hvor høj din highscore er i det
pågældende spil.

Så når du på denne adresse, hvis du er clubnokia medlem (det er gratis),
indtaster bogstavkombinationen, bliver du indsat i highscoretavlen, men
din sidste highscore for f.eks Snake eller Space Impact.
Bantumi har ikke Point-id'er. Personligt holder jeg meget af Bantumi

Michael

--
Best Regards

Michael Holst Jensen