MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mangler SCRRUN.DLL fil
Fra : Rughaven

Dato : 28-03-02 10:31

Hej
Jeg har opdateret min browser Explorer til 6.0.
Siden viser der ofter sig en meddelelse, der siger at der er fejl.
Når jeg prøver at reparerer, bliver der meddelt, at jeg mangler en fil, der
hedder SCRRUN.DLL

Er der en der har den til mig

Venligst
Keld

Fra : Gevaldi

Dato : 28-03-02 11:07

"Rughaven" <kh@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse news:3ca2e3d7$0$203$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> [...]
> Siden viser der ofter sig en meddelelse, der siger at der er fejl.
> Når jeg prøver at reparerer, bliver der meddelt, at jeg mangler en fil, der

Så vidt jeg kan se så virker Google da
endnu:

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&querytime=C&q=SCRRUN%2EDLL

Fra : Rughaven