Rotation af text
Fra : Jesper Winding

Dato : 28-03-02 10:26

Jeg vil gerne have lavet så man, hver gang man opdaterer sin side får et nyt
citat. Eksempelvis lige som http://www.corona.bc.ca/films/mainFramed.html
hvor reader comment i venstre frame skifter hver gang man opdaterer eller
kommer ind på siden.
Jeg går ud fra det er noget med at have en text fil liggende i roden med
alle citaterne og noget HTML der så sørger for at skifte citat - men kilden
på ovenstående afslører ligesom ikke noget jeg forstår og jeg har søgt
forgæves et par steder uden held - er der en tålmodig sjæl der kunne give
mig en hånd ?

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : find clausen

Dato : 30-03-02 16:36

On Thu, 28 Mar 2002 10:25:47 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg vil gerne have lavet så man, hver gang man opdaterer sin side får et nyt

Det nemmeste er nok, at lavet et externe js-script (nemmere at
redigere) og så hente en ny tekst ind hver gang ....
Hver tekst skal så ha' et nummer:

tekst[0] = 'tekst1';
tekst[1] = 'tekst2';
tekst[2] = 'tekst3';

Man gemmer så den viste teksts nummer i en cookie,
så man kan vise den næste ved næste besøg ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/