Transportabel Kortplotter system TIPS?
Fra : C.L.L.

Dato : 28-03-02 01:11

Hallo venner
Den første Juni er det ganske vist så vidt at jeg sætter mig i flyveren til
Athen for at købe en båd dernede og så sejle den hjem (Ikke gennem
kanalerne)

Da jeg ikke ved hvilket navigationssystem der er ombord den båd jeg kommer
til at købe er jeg nødt til at medbringe et duelig navigations/plotter
system.

Jeg har på forhånd en laptop og en Garmin eTrex.
Jeg har også OziExplorer og langt de fleste kort til hele turen fra Athen
til København. Jeg synes bare at de scannede papirsøkort kan virke meget
forvirrende når man zoomer tilstrækkelig ind.

Derfor har jeg tænkt på for eksempel WinChart som navigationsprogramm men
jeg kunne godt tænke mig at høre:

a) eventuelle foreslag om andre programmer,hvor jeg finder informationer
derom og hvor de fås henne ?
b) erfaringer med WinChart ?

Ser frem til at høre fra jer.
Chris

Fra : Peter

Dato : 28-03-02 10:22

"C.L.L." <sailing@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hallo venner
- - - - - -
> [...]
> til København. Jeg synes bare at de scannede papirsøkort kan virke meget
> forvirrende når man zoomer tilstrækkelig ind.

- - - - -

Hej Chris, - apropos OziExplorer - hvordan går det med OziExplorer
STUDIEGRUPPEN?

Med venlig hilsen, Peter

Fra : C.L.L.

Dato : 29-03-02 05:11

Hallo Peter
Der blev aldrig nok interesse til en studiegruppe, men jeg er då åben
overfor tanken at mødes. Sender dig en privat mail i påsken.
Chris

Fra : C.L.L.

Dato : 29-03-02 16:13

Hallo Peter, har skrevet til dig privat, har du fåået mailen ?