MS Windows
briani 27239
Hvordan fjernes TweakXP??
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 27-03-02 23:54

Hej!

Hvordan fjernes subject helt?
Har af en eller anden grund brugt alle 50 ændringsmuligheder
(har kun brugt 5),
men når jeg har afinstalleret og prøver at installere på ny, får jeg
meddelelsen, at jeg ikke har flere optioner tilbage.
Nogen der kan hjælpe???

Mvh.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-02 00:02

Wed, 27 Mar 2002 23:54:28 +0100, skrev "Mads Jakobsen"
<madsjakobsen@mail1.stofanet.dk>:

>men når jeg har afinstalleret og prøver at installere på ny, får jeg
>meddelelsen, at jeg ikke har flere optioner tilbage.
>Nogen der kan hjælpe?

Ja, køb programmet, det er det, der er meningen eller lav en
formatering af din Windowspartition, så får du lov til at teste
det igen.

Hvis man bare kunne installere en trialversion igen, så fik
programmørene jo aldrig solgt nogen licenser og så er det ikke
sikkert, at de gider at videreudvikle programmerne.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 28-03-02 08:24

Hej
Prøv at kik i din registreringsdatabase og se om du kan finde noger der
hedder Tweakxp, og så fjern det
Steen

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 28-03-02 09:52

Steen Vinbæk <vinbaek@oncable.dk> skrev:
> Hej
> Prøv at kik i din registreringsdatabase og se om du kan finde noger
> der
> hedder Tweakxp, og så fjern det
> Steen

Tak for det konstruktive svar, Steen.
Det vil jeg prøve!!

God påske.

Mvh.

Mads

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-03-02 11:38

In dk.edb.system.ms-windows, Mads Jakobsen wrote:

>Tak for det konstruktive svar, Steen.
>Det vil jeg prøve!!

Det kommer ikke til at virke. Det er programmet alt for smart til. Den
eneste måde at prøve det på igen, er ved at formatere din Windows-
partition, som Knud siger.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)