Redirect med PHP ?
Fra : Martin Jensen

Dato : 27-03-02 23:18

Hvordan kan jeg istedet for at include en fil, redirecte til en
fil ?
Min fil skal efter at have skrevet i en MySQL-database automatisk
til den forrige side (altså redirecte til den). Dette kan ikke
gøres ved at include !!!
Jeg skal nemlig overføre værdier til min index.php via
adresselinjen (f.eks :
index.php?show=artikler&artikler=css/001)... tro mig, jeg har
prøvet!!! det KAN ikke gøres ved at include... :(
Så, jeg vil altså gerne vide hvordan man automatisk bliver
viderestillet til en adresse (f.eks. index.php?show=artikler)...
UDEN brug af include/require...

Nogen der ved hvordan man gør ????

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 27-03-02 23:33

header("Location: http://example.com/sti/til/index.php");

--
mvh Andreas Kleist Svendsen

Fra : Mads A. Jensen

Dato : 29-03-02 10:42

Men linien skal være før dine headers og alt andet kommer:

eks:
print "dette giver en fejl";
header("Location: http://example.com/sti/til/index.php");

Mads Jensen
http://php.disney-comics.dk/links

Fra : Jannick Rosenlund

Dato : 29-03-02 12:40

> header("Location: http://example.com/sti/til/index.php");

Warning: Cannot add header information - headers already sent by ...

Hvad mon jeg gør galt?

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 29-03-02 12:54

http://www.kezze.dk/php_tricks.php

--
http://www.kezze.dk - mailto:kezze@kezze.dk

Fra : Jannick Rosenlund

Dato : 29-03-02 12:40

Fra : Mads Pedersen

Dato : 29-03-02 12:47

Header linien skal stå FØR du laver output til siden. Dvs. hart du bare
skrevet ét tegn failer kaldet som herunder.

Men du kan sagtens lave andre operationer saom f.eks. MySql manipulation
inden!

// Mads
..: http://www.madspedersen.com