Tiscali's umulige kundeservice
Fra : Karsten Andersen

Dato : 27-03-02 22:48

Hvad gør man så man kan få svar fra kunde service?

Jeg har først i Januar sat 100 kr ind på taletid med dankort, derefter
har deres Webside lavet noget ged, og lagt de 100 kr. dobbelt ind,
så der er 2 faktura med samme faktura nummer på hver 100 kr.
Den første (Eller sidste) er fint trukket over min konto.

Efter noget tid fik jeg en rykker med post, hvor jeg skulle betale 100
kr + rykker gebyr på 50kr, hvor efter jeg selvfølgelig skrev til deres
kundeservice at der måtte være sket en fejl.
Første omgang vidste jeg ikke hvad regningen var om, da jeg ikke lige
tænkte på mobil kortet

Efter flere rykkere (Fra min side ) fik jeg endelig svar fra X (en fra
Mobil afdelingen) og fik et sags nummer.
Dog ikke et svar man kunne bruge til noget, da de åbenbart ikke
forstod det var en fejl.
Derefter fik jeg endnu en rykker med 100 kr. extra i rykker gebyr.

Så prøvede jeg og ringe til dem,, 40 min venten på og komme igennem,
jeg gav dem mit sagsnummer. hvorefter jeg bare fik det svar,
Det var ikke noget de vidste noget om, jeg blev nok nød til og vente
på X svarede tilbage, men de skulle da nok lige ligge en seddel til X,

Sidden har jeg kun fået dette, den 22/3-02

>Kære kunde
>Jeg skal til at starte med beklage, at vi først besvare din mail nu.
>Forhåbentlig har du allerede fået svar på din henvendelse.
>
>Skulle dette ikke være tilfældet, bedes du benytte vores kontaktformular,
>som du kan finde adressen, http://faktura.tiscali.dk/kontakt .
>Herefter vil din henvendelse blive besvaret i løbet af 1 - 2 dage.

Som jeg straks samme dag svarede på

Siden har jeg intet hørt og de 100 kr. som de fejlagtigt har tilføjet
min mobil tid står der stadigt.
De 1 - 2 dage er jo forlængst overstået.

Jeg har ikke til hensigt og skal betale rykker gebyr for en fejl de
har lavet, og al den tid siden januar har der været over de 100 kr.
taletid tilbage.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-03-02 00:05

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> wrote in message

[klip]

Beklageligt må man sige :-/

> Jeg har ikke til hensigt og skal betale rykker gebyr for en fejl de
> har lavet, og al den tid siden januar har der været over de 100 kr.
> taletid tilbage.

Angående rykkergebyr. Har jeg haft erfaring med at de er rimelige large
angående det.. Jeg har ikke fået betalt regningen 2 gange, hvor jeg fik et
rykkergebyr.

Godtnok tog det lidt venten i kø, også henad 1 time og ligende. Men de
sletter gerne med det samme gebyret. Det var svjv min fejl.. Ud over at
regningerne skulle betales over BS. Men det er aldrig blevet aktiveret.

Jeg sidder nu med Telmore, og har endnu ikke haft problemer. Ud over
porteringsproblemer fra Tiscali til Telmore, hvor jeg ikke havde telefon i
ca. 25 dage. Hvor tiscali lukkede min telefon uden varsel.

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-02 09:53

> [...]
> så der er 2 faktura med samme faktura nummer på hver 100 kr.
> Den første (Eller sidste) er fint trukket over min konto.

Det lyder som et rigtigt godt spørgsmål til dk.videnskab.jura

Frank

Fra : /me

Dato : 30-03-02 16:54

Du er klar over at hvis du har oprettet et nyt nummer hos dem betaler du 100
kr for oprettelse og så får du 100 taletid med. Hvis du så bagefter beder om
100 mere så er det da klart at du får 2 regninger... LOL

/me
No lame SIGNATURER