Du er klar over at hvis du har oprettet et nyt nummer hos dem betaler du 100
kr for oprettelse og så får du 100 taletid med. Hvis du så bagefter beder om
100 mere så er det da klart at du får 2 regninger... LOL
/me
No lame SIGNATURER
"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
news:60e4au48t51kainq2cgbsk1p0o2m2h769m@4ax.com...
> Hvad gør man så man kan få svar fra kunde service?
>
> Jeg har først i Januar sat 100 kr ind på taletid med dankort, derefter
> har deres Webside lavet noget ged, og lagt de 100 kr. dobbelt ind,
> så der er 2 faktura med samme faktura nummer på hver 100 kr.
> Den første (Eller sidste) er fint trukket over min konto.
>
> Efter noget tid fik jeg en rykker med post, hvor jeg skulle betale 100
> kr + rykker gebyr på 50kr, hvor efter jeg selvfølgelig skrev til deres
> kundeservice at der måtte være sket en fejl.
> Første omgang vidste jeg ikke hvad regningen var om, da jeg ikke lige
> tænkte på mobil kortet
>
> Efter flere rykkere (Fra min side ) fik jeg endelig svar fra X (en fra
> Mobil afdelingen) og fik et sags nummer.
> Dog ikke et svar man kunne bruge til noget, da de åbenbart ikke
> forstod det var en fejl.
> Derefter fik jeg endnu en rykker med 100 kr. extra i rykker gebyr.
>
> Så prøvede jeg og ringe til dem,, 40 min venten på og komme igennem,
> jeg gav dem mit sagsnummer. hvorefter jeg bare fik det svar,
> Det var ikke noget de vidste noget om, jeg blev nok nød til og vente
> på X svarede tilbage, men de skulle da nok lige ligge en seddel til X,
>
> Sidden har jeg kun fået dette, den 22/3-02
>
> >Kære kunde
> >Jeg skal til at starte med beklage, at vi først besvare din mail nu.
> >Forhåbentlig har du allerede fået svar på din henvendelse.
> >
> >Skulle dette ikke være tilfældet, bedes du benytte vores kontaktformular,
> >som du kan finde adressen,
http://faktura.tiscali.dk/kontakt .
> >Herefter vil din henvendelse blive besvaret i løbet af 1 - 2 dage.
>
> Som jeg straks samme dag svarede på
>
> Siden har jeg intet hørt og de 100 kr. som de fejlagtigt har tilføjet
> min mobil tid står der stadigt.
> De 1 - 2 dage er jo forlængst overstået.
>
> Jeg har ikke til hensigt og skal betale rykker gebyr for en fejl de
> har lavet, og al den tid siden januar har der været over de 100 kr.
> taletid tilbage.
>
>
> --
> Med venlig hilsen
> Karsten
>
http://www.jyde.cc/
> ICQ: 14948433