MS Windows
briani 27239
Partition Magic: Dual XP og 2000 problemer
Fra : Jesper

Dato : 27-03-02 21:32

Har spurgt om dette før nogle dage siden for uden resultat, men jeg
prøver lige igen - denne gang med et skærmprint:

(gif-billede i dk.binaer, fylder kun 16 KB)

Jeg har følgende problem: På min computer var der fra starten
installeret NTFS krypteret Win 2000, og jeg har efterfølgende
installeret Fat32 XP. XP's bootmanager lagde desværre XP ind således, at
den er synlig (og tilgængelig) i Win 2000 og det skal den ikke være.

Efterfølgende har jeg prøvet at rette på dette problem vha partition
magic og boot magic uden held. Alle forslag hilses velkommen. Tak på
forhånd.

Hilsen Per