MS Windows
briani 27239
W98/2 og McAffee driller på Amitech 843
Fra : Finn A. Hansen

Dato : 27-03-02 20:51

En dag ville ovennævnte pc ikke boote. Det var vist efter en opdatering af
McAfee 4.02. Ind i W2K, som heldigvis virkede på D, slette alle
McAfee-filer, undtagen installationsmappen, der ligger i C:/Amitech, rette i
autoexec.bat, boote op. Skidtet kører. Væk med alt om McAfee i regedit.
Geninstallere McAffee. Opatere fra nettet. Genstart. Lortet fryser totalt
igen, Samme procedure.

Så nu kører jeg uden virusbeskyttelsesom jeg ellers har betalt for. Hvem har
løsningen?
VH
Finn A. Hansen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 28-03-02 11:36

"Finn A. Hansen" <villalulla@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3ca22280$0$55153$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> igen, Samme procedure.
> Så nu kører jeg uden virusbeskyttelsesom jeg ellers har betalt for. Hvem har
Hej Finn
Der er noget med at McAffee ikke suporterer versioner mindre end v. 5.0 hvorimod
de gerne vil sælge v.6.0 billigt tror det er 299 hos computercity.
Kan være du har fået en ikke gyldig dat fil. Jeg kører selv v.4.5 med iøjeblikket en ældre
dat fil da "tiden" til update ikke er lige for.
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen