Dus med dyrene...
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 27-03-02 19:07

Hej,

Jeg har af forskellige personer fået forskellige svar..

Titelmelodien der blev spillet i "Dus med dyrene". Hvad var det?

--
Palle Hans Jensen

Fra : Kristian Amby

Dato : 27-03-02 20:12

Vivaldis Guitarkoncert i D dur, og jeg mener bestemt, det er Kaare
Norge der spiller.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Astrid

Dato : 27-03-02 20:50

"Kristian Amby" <amby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vivaldis Guitarkoncert i D dur, og jeg mener bestemt, det er Kaare
> Norge der spiller.

åhja, det er sandt ... jeg kunne ikke helt huske om det var den eller "Irish
Boy" med Mark Knopfler.

/astrid

Fra : Kristian Amby

Dato : 27-03-02 21:54

Ikke forstået????

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-03-02 23:21

"Kristian Amby" <amby@mail.dk>

> Ikke forstået????

Det er standardsvaret på et andet ofte stillet spørgsmål i gruppen.
Et *meget* ofte stillet spørgsmål vel at mærke, så metahenvisninger
som Astrids holder ikke op med at være sjove.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 29-03-02 15:00

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
> "Kristian Amby" <amby@mail.dk>

> Det er standardsvaret på et andet ofte stillet spørgsmål i gruppen.
> Et *meget* ofte stillet spørgsmål vel at mærke, så metahenvisninger
> som Astrids holder ikke op med at være sjove.

....særligt hvis svaret gøres endnu mere meta-agtigt med referencer til den
serbiske dansker.

/Nikolaj

Fra : Hans Pedersen

Dato : 27-03-02 21:57

On Wed, 27 Mar 2002 20:49:30 +0100, "Astrid" <astridity@nospam.org>
wrote:

>åhja, det er sandt ... jeg kunne ikke helt huske om det var den eller "Irish
>Boy" med Mark Knopfler.

*LOL*

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Michael Westi

Dato : 28-03-02 01:45

Det er nu John Williams der spiller guitar på det nummer.

Mvh Michael

Kristian Amby <amby@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lb54au45i2ce9eddu45v0qfmvor7k3mbs8@4ax.com...