Ihh jeg glæder mig!!!
Fra : Mette Frederksen

Dato : 27-03-02 19:11

Hejsa!

her kommer lige lidt vand som jeg har brug for at hælde ud af ørerne!!!! *G*

Jeg glæder mig bare så vildt, er meget spændt og har sommer fugle i
maven....

Fredag morgen kl. 5.30 bliver min kæreste og jeg hentet og så går turen mod
hedensted! Jeg er meget spændt!

Igår var Cæsar i gennem den helt store vask: 4 forskellige shampoer!!! til
sidst var han godt nok noget træt af det! *S* men det var jo alligvel
hurtigt overstået og bagefter havde jeg en våd og pludselig meget lille
kat.. efterhånden som han tørede blev han mere fluffy.. og nu er han ved at
være sig selv igen! *S*

nøj. hvor er han bare silkeblød nu *S* og så dufter han.... *S*

Jeg tror næsten vi har styr på det hele nu.. men jeg er langt fra sikker!
*S*
Jeg er stadig ikke god til at holde ham.. men det er der jo ikke noget at
gøre ved! Nu skal vi afsted og så må det gå som det vil'! *S*

det bliver altså også spænden at se hvor mange der egentligt har mus på!!!
Jeg tror virkelig at jeg for en forvirrende dag... *L*

Min kæreste er nu ikke sikker på at han vil kendes ved mig hvis jeg skal
rende rundt med en mus på blusen!! *LOL* men det kan han jo blive nødt til!
*LOL*

Nå jeg ved ikke lige hvad ellers jeg skal skrive ud over at det simpelt hen
bare kribler i mig med en masse forskellige følelser... sommerfugle,
nervøsitet, spænding, glæde og en masse andre ting!!!!

Vi ses i hedensted...

Mange hilsner
Mette (som sikkert er ret træt når vi kommer hen på eftermiddagen!)

--
^~^
http://www.valo.dk

Fra : AEK

Dato : 27-03-02 19:35

Hej Mette !

" Stakkels " Cæsar - og så 4 stk. shampoo - han kommer til at dufte som en
hel salon....fniiiiz.
Vi glæder os meget til at nyde Jerer katte og møde Jer.

Min mand ved ikke helt , hvad han skal mene om min mus......
Han synes vist, at vi er småskøre - MEN, det er der , heldigvis, ikke noget
nyt i....*G*

Pøj pøj med Cæsar.

/ Anya.

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-03-02 21:00

Hej Mette!
Vi glæder os også meget. Det er vores hankats første udstilling i Åben
klasse, så det er spændende hvad dommeren siger. Vi synes selvgølgelig selv,
at han er den lækreste hanmisser i verden

Vi havde både ham og Vianna i bad i mandags. Det var første gang Bobo prøver
at komme i bad, så vi var godt spændt Men han tog det med stiv pote! Han
sagde ikke et kny, og det var hurtigt overstået fordi han var så dygtig
Vianna derimod, syntes at der var mere sikkert på fars skulder, så Jakob
blev godt søbet ind i vand og sæbe når hun fik sådan et "anfald" Han er
fyldt med krassemærker over det hele nu *G* Men smukke er det blevet, og
Vianna fælder knap så meget mere

Vi ses på fredag

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Birgitte

Dato : 28-03-02 08:05

Hej Mette
Glæder mig, at kattevasken gik godt, og at Cæsar nu dufter som et helt
parfumeri *S*
Vi har selv de sidste 2 dage fået vasket 8 katte, så min ryg er bare helt
smadret.
Killingerne fik blot en let kattevask, man behøver jo ikke at stresse dem
mere en højest nødvendig.
Men de voksne..... de fik hele turen.
Vi to lige et par af de fertile hankatte med, nu hvor vi var igang med
sæben, ihhh hvor de strutter af sund pels lige nu
Det er nu ca. 1 år siden Eli har været vasket, og han stod bare og spandt og
pumpede i bordpladen mens mor her masserede schampooen godt ind, det er så
skønt, når kattene tager det så rolig.
Selv Journey, som ikke er blevet vasket de sidste 4-5 mdr. stod bare og
ville kæle, men han undlod dog ikke lige at markere op af mig ved sidste
skyl,- jeg ved jo at han ynder at skyde med skarpt...
Glæder mig iøvrigt til imorgen.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Louise Viborg

Dato : 28-03-02 14:58

Hej Birgitte!
Du kan tro vi sendte dig en masse tanker i mandags efter vi havde vasket
katte

Send smukke Journey en nusser fra os, og et kærligt slik fra Vianna

Knus

Fra : Mette Svangren

Dato : 28-03-02 11:37

Vi glæder os til at kigge på jer som publikummer!
Og vi kommer lige fra åbningstid, så du forhåbentlig ikke er for træt (vi
har vores 14 måneder gamle datter med, og hun skal jo nå at se misbamser,
før det er tid til at køre hjem og få en eftermiddagslur).

MVH Mette, Ludde og Ladde (der ikke kan se hvad der er så specielt med sådan
nogle racemisser, de er da mindst lige så lækre)