Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Exakta Varex VX
Fra : Gunnar Pedersen

Dato : 27-03-02 17:58

- Nogen der har en ide om, hvad jeg kan forvente at få i privat salg for
dette kamera fra 1951 - med lysskakt og original, flot lædertaske - i stand
som ny og fungerer 100 % - der er en del optikker med: 2.8/50 - 2.8/35 -
2.8/100 - 3.5/135??

Mvh

Gunnar Pedersen

Fra : Langgaard

Dato : 27-03-02 22:12

Hej

Du skal nok regne med 1000 til 1500,- for det hele !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 29-03-02 01:54

Hej Gunnar

On Wed, 27 Mar 2002 17:57:39 +0100, "Gunnar Pedersen" <gp@mgx.dk>
wrote:

> [...]
>som ny og fungerer 100 % - der er en del optikker med: 2.8/50 - 2.8/35 -

Du skriver ikke hvilke objektiver det drejer sig om, der fandtes
ganske mange forskellige till Exakta fra både Carl Zeiss, Jena, Isco
og Meyer.

Men kameraet er et samlerkamera så du bör nok få det vurderet af en
fotohandler som har en omsätning af samlerkameraer.

Du kan få nogen ide om värdien om du går ind på den svenske LP fotos
hjemmeside, www.lpfoto.se, og ser på deres seneste auktionskatalog,
der kan du se både udråbspriser og salgspriser. Der plejer at väre et
par Exaktaer til salg på hver auktion.

Om der findes en tilsvarende fotohandel i Danmark ved jeg ikke, men
det er der måske nogen anden som ved.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Gunnar Pedersen