reset af formular
Fra : Jesper Haugaard Mads~

Dato : 27-03-02 17:47

Hejsa

Jeg er ved at lave en side med 2 rammer. I den ene har jeg en søgeformular,
når denne submittes vises resultaterne i den anden ramme.

Jeg kunne så godt tænke mig at formularfelterne tømmes når jeg trykker på
send, så jeg er fri for at slette manuelt når der skal laves en ny søgning.

Kan dette lade sig gøre?

Jeg håber på hjælp, på forhånd tak.

Vh. Jesper

Fra : find clausen

Dato : 27-03-02 18:17

On Wed, 27 Mar 2002 17:46:53 +0100, "Jesper Haugaard Madsen"
<jeu@mail.dk> wrote:

> Jeg kunne så godt tænke mig at formularfelterne tømmes når jeg trykker på
> send, så jeg er fri for at slette manuelt når der skal laves en ny søgning.

Prøv: <head>

<script>
function clearField(field) {
field.value="";
}
</script>

og i input type :

onFocus="clearField(this);"

så slettes indholdet når du sætter curseren i feltet.

Jeg kan ikke lige få det til at virke med onSubmit,
men det er der nok andre der kan.

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Jesper Haugaard Mads~

Dato : 28-03-02 13:26

Hej
Tak for hjælpen.

Jeg fandt selv ud af at få den til at cleare ved submit.......istedet for at
indsætte i input type skulle det bare sættes ind i den linie med form method
og rette this til textfeltets navn.

Endnu engang tak.

Vh. Jesper

Fra : ib bermann

Dato : 27-03-02 23:37

Jesper Haugaard Madsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> send, så jeg er fri for at slette manuelt når der skal laves en ny søgning.

er det dette du mangler ?

<Input Type=submit Value="Indsend formular"> <Input Type=Reset Value="Nulstil
felter">

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne