Soltek sl-75drv5
Fra : john Madsen

Dato : 27-03-02 17:20

Jeg har lige monteret dette. Jeg har imidlertid nogen problemer med at den
fryser af og til.

CPU thunderbird 1 GHZ
256 DDR ram pc2700
Matrox G400

Er der en venlig sjæl, der vil hjælpe lidt. EVT. en der selv har sådant et
kort el sl-75drv4. Jeg har mistanke til switch opsætningen. Jeg har valgt
default opsætning. Jeg synes mit sytem er blevet mere langsomt.

Jeg er ikke ude efter OC.

Hilsen

John Madsen

Fra : john Madsen

Dato : 27-03-02 19:05

Hvad må temp. være på henholdvis bundkort og CPU.

Mine er bundkort 52 og CPU 59 grader

Fra : CopyCat

Dato : 27-03-02 23:51

> Mine er bundkort 52 og CPU 59 grader

Av for den ..

hvis det passer at dit MoBo er 52 grader Celsius ., så lyder det godt nok af
rigtig meget ... !!!

Mit Mobo bliver ikke mere end 30 grader ., det er jo så godt nok et asus .,
men alligevel .,

Frank .,

Fra : John Madsen

Dato : 28-03-02 00:11

Bruger du nogen kabinet køler ?
Hvilken type process. bruger du ?

Fra : Karsten Olesen

Dato : 28-03-02 08:11

> [...]
af
> rigtig meget ... !!!
>
> Mit Mobo bliver ikke mere end 30 grader ., det er jo så godt nok et asus

****************

Mit Asus mobo er 37 menneskegrader og CPU'en
49 ca.

MVH

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 30-03-02 12:49

"john Madsen" <lydia_john@madsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> kort el sl-75drv4. Jeg har mistanke til switch opsætningen. Jeg har valgt
> default opsætning. Jeg synes mit sytem er blevet mere langsomt.

Har et board magen til dit. Hvordan måler jeg
temp på mb? Jeg får temp. at vide fra ITE Smartguardian,
Temp.1 siger 201 grader(!?, bundkort?) og min cpu (temp.2)
er 42-58 grader alt efter hvor meget den bestiller.
T-bird 1400.

Martin.

Fra : Deaster

Dato : 30-03-02 15:24

"Martin K. Henrichsen" <martinknud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Temp.1 siger 201 grader(!?, bundkort?) og min cpu (temp.2)
> er 42-58 grader alt efter hvor meget den bestiller.

Du skal huske at tilslutte temp. føleren på MB.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 30-03-02 16:41

> Du skal huske at tilslutte temp. føleren på MB.
>

> --
> Mvh Jesper (Deaster)

Er det den lange ledning med et stykke kobber for enden,
der følger med mb?
Hvis ja, hvor skal føleren så placeres?

Venligst,
Martin.

Fra : Deaster

Dato : 30-03-02 17:25

> Er det den lange ledning med et stykke kobber for enden,
> der følger med mb?

Jep.

> Hvis ja, hvor skal føleren så placeres?

Et eller andet sted i kabinettet.