RTCW
Fra : Dalholm

Dato : 27-03-02 15:46

Jeg har lige købt spillet, og det rykker bare, MEN i min
iver for at komme igang mangler jeg lige et tip til at få
et bedre sigtemeddel istedet for "prikken" der må da
være et + man kan vælge, og lige til sidst hvilke våben
kan zoome ?.

Fedt spil =)

MVH
Dalholm.

Fra : Gjøl

Dato : 28-03-02 00:49

"Dalholm" <Dalholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> et bedre sigtemeddel istedet for "prikken" der må da
> være et + man kan vælge, og lige til sidst hvilke våben

Du skal da bare ind i options på den værktøjslinie der lyser op, der hvor du
klikker dig ind i spiller Exit-- Load-- Options-- osv osv