MS Windows
briani 27239
Processlinien i XP Pro DK
Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 27-03-02 15:28

Hej alle.
Jeg har et problem med mit XP....
Det ligger sådan, at jeg gerne vil have min processlinie i Windåse til at
være dobbelt størrelse. Fint. Det virker. Jeg hiver bare i den (altså
processlinien :->). Men når så jeg genstarter systemet, kan man lige nå at
se, at den er dobbelt størrelse, hvorefter den hopper ned til enkelt
størrelse, og jeg selv må hive den op igen. Det er ret træls. Nogen ideer?
Jeg har prøvet det der med Lås Processlinie, det hjælper hverken om det er
fra eller til...

Hilsen
ZkiiFreak

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 27-03-02 20:37

Hej
Jeg tror - Jeg tror
Du har forsøgt at ændre proceslinien i låst tilstand.
NB. Jeg er ikke synsk, men alligevel held og lykke.
Jørgen

"-=:| ZkiiFreak |:=-" <*fjern*skifreak1000@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:a7sksf$np3$1@eising.k-net.dk...

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 27-03-02 21:21

Nej, problemmet er ikke, at jeg ikke kan ændre min processlinie....
Problemmet er, at den ændre sig selv, hver gang jeg starter. Det er RØ*
træls! Nogen forslag?
Det forekom også på min gamle PC med XP Pro UK, og nu har jeg fået ny PC med
XP Pro DK... Det er mystisk. Det MÅ da være en indstilling, måske for min
bruger, hvem ved????

ZkiiFreak