Hereos M&M IV er kommet.
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-03-02 14:39

Jeg har netop været inde at hente et eksemplar hos Betafon.

399.- gryn og så er det for engangs skyld ikke en DVD æske.

Systemkrav:

PII-400
64 MB ram
1 GB Harddisk plads!

Nu mangler jeg bare at kunne holde fri, men det bliver nok først efter
solnedgang.

Mvh

Bruno

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 27-03-02 15:08

> Jeg har netop været inde at hente et eksemplar hos Betafon.
>
> 399.- gryn og så er det for engangs skyld ikke en DVD æske.

Sweeet, så burde min fra Gamemail også snart dukke.

Der røg den påskeferie :D

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : JH

Dato : 27-03-02 15:44

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har netop været inde at hente et eksemplar hos
Betafon.

> 399.- gryn og så er det for engangs skyld ikke en DVD
æske.

www.2ndgames.dk (CyberCom)
har også fået det -
og de tager kun 359,-.

JH

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-03-02 16:14

JH wrote:

> www.2ndgames.dk (CyberCom)
> har også fået det -
> og de tager kun 359,-.

Hehe, overrasker mig ikke. Betafon har aldrig været de billigste, men de
er ofte de første.

Både Betafon og CyberCom er gode steder at handle, så det gælder bare om
at slå til.

Mvh

Bruno

Fra : El Lunchbox

Dato : 28-03-02 08:58

Sjovt jeg var derinde (Cybercom) igår og der havde de den ikke ! men derimod
så købte jeg den i Electronics Boutiqe til 369,-

Fra : DWM

Dato : 27-03-02 19:32

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:3CA1CB57.39714A7E@worldonline.dk...
> Jeg har netop været inde at hente et eksemplar hos Betafon.

Might and Magic 9 er også kommet

/Kenneth Iversen

Fra : Kj.L

Dato : 28-03-02 00:00