Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Q: E-film
Fra : Lars

Dato : 27-03-02 12:29

Hej NG

Er der nogen der har prøvet e-film? Altså digital film i en SLR.
Er der nogen der har set en forhandler der har den på lager så man kan prøve
den?

http://www.siliconfilm.com/index.htm

http://cameras.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http://www.siliconfilm.
com/

Mvh

Lars

Fra : Søren H. N.

Dato : 27-03-02 13:06

1,3 MP, det var godt nok ikke meget, hva´

/Søren

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 27-03-02 22:31

"Lars" <lars9999@excite.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der har prøvet e-film? Altså digital film i en SLR.
> Er der nogen der har set en forhandler der har den på lager så man kan

Lars, bliv ikke skuffet hvis den e-film aldrig bliver lanceret.
Spørgsmålet om denne e-film er dukket op et par gange om året i denne
nyhedsgruppe gennem de sidste par år, men vi har ikke set skyggen af
produktet endnu.
Nogen mener det er vapour-ware, dvs. noget der aldrig bliver til noget.
Noget andet er, at jeg ikke mener den kan bruges til meget, med det lille
areal der bliver digitaliseret, og så den lille opløsning på 1.3 Mpixel.

Mvh
Mogens Beltoft