Rolles fødselsdag !
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 27-03-02 12:20

Hej
I dag er det Rolles 10 års fødselsdag!
Rolle er vores havana orientaler, der egentlig hedder
Battlefield´s Brown Rolls Royce
Hun har ønsket sig en stor dåse tunfisk som hun selvfølgelig har fået
I øvrigt er hun mor til vores "frygtelige" LilleSkrig.
Hilsen Vibeke

Fra : Pernille Scharff

Dato : 27-03-02 13:02

Tillykke Rolle med din runde fødselsdag!

Måske er du så heldig at LilleSkrig tier stille i dagens anledning??

Næsemøz og potedask fra Silk og Ce'Nedra!

Fra : Grit Wessel

Dato : 27-03-02 13:25

> Måske er du så heldig at LilleSkrig tier stille i dagens anledning??

Hvor naivt! Tror du også på julemanden??

Skulle LilleSkrig holde mund, når Rolle får opmærksomhed? Og så det
obligatoriske: "Hvor længe har du haft kat?"

MVH Grit - der ikke er særlig sød lige nu, men er sikker på, at Pernille vil
tilgive hende

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 27-03-02 13:36

*LOL* Grit, der findes jo katte der har situationsfornemmelse *G* selv
om jeg heller ikke er ret sikker på at LilleSkrig er særlig veludstyret
på det område...

/Pernille (der må være tilgivet, for hun har kun delt hjem med katte
siden 1984 *G*)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-03-02 15:09

d. 27/03/02 12:19 skrev V.Lerche & S.Andersen på
battlefield@mail1.stofanet.dk i artiklen
3ca1aae6$0$10899$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> [...]
> Hun har ønsket sig en stor dåse tunfisk som hun selvfølgelig har fået
> I øvrigt er hun mor til vores "frygtelige" LilleSkrig.

Donna og Ditte ønsker mange gange til lykke - selv om Ditte mest ærgrer sig
over at der er så langt til Horsens at det er udelukket at hun kan hugge
noget af den dér tunfisk (en livret)

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Morten Skjershede

Dato : 27-03-02 15:17

Et KÆMPE stort mismiau Tillykke til Rolle!

Morten & Ulrich...og højlydt spinnbrumm fra Kiba & Grazilia
http://www.yeoman.subnet.dk
Yeoman DK Cornish Rex & Hellig Birma

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ca1aae6$0$10899$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-03-02 16:06

Tillykke med fødsdagen Rolle *S*

Nus og nøz fra
Joan, Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-03-02 16:13

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
> Hun har ønsket sig en stor dåse tunfisk som hun selvfølgelig har fået
> I øvrigt er hun mor til vores "frygtelige" LilleSkrig.

Også og ikke mindre et stort tillykke herfra..
Melissa vil også gerne dele tunen, meen hun fik rejer sidste måned så
hun har ikke noget at klage over..*gg*

Men et stort spinbrum i anledning af dagen skal ikke mangle

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lars Dahl

Dato : 27-03-02 16:21

Tillykke og en masse spinbrum til Rolle med den runde dag fra Bambi, Louis
& Frigg Også et femstemmigt piv fra småmisserne hos DK von Friberg.
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Birgitte

Dato : 27-03-02 16:44

Et stort tillykke med føssedagen idag 10 år og stadig good looking
Potedask fra alle i True Trust
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : jensenjs

Dato : 27-03-02 17:16

In article <3ca1aae6$0$10899$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, battlefield@mail1.stofanet.dk says...

> [...]
> Hun har ønsket sig en stor dåse tunfisk som hun selvfølgelig har fået
> I øvrigt er hun mor til vores "frygtelige" LilleSkrig.

Også et stort tilykke til rolle fra jensen og chinie

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 28-03-02 10:57

Hej alle
Rolle siger tusind tak for alle tillykkerne !
Jeg tror at hun havde en god fødselsdag, hun nød i hvert fald tunfisken .
Og nej.... LilleSkrig tav bestemt ikke stille, men jeg tror at Rolle
efterhånden er vant til at LilleSkrig nu engang er sådan. Det lykkedes mig
at have dem begge på skødet uden problemer i går, ofte skal de nemlig ligge
og småskændes om pladsen.
Vibeke