MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win98, beskadigede filer efter installatio~
Fra : Lars Knudsen

Dato : 27-03-02 12:24

Howcome...?

Det er en ældre maskine fra 98. P233mmx. Cmos batteriet er dødt. But stille,
hvordan kan jeg få beskeden, at rundll32 er beskadiget, plus flere andre
filer, lige efter jeg har installeret, først 95 og lagt min 98 upgrade
ovenpå...?

I just don't get it...

Forslag er mere end velkomne.
Mvh Lars
http://www.mindfly.dk

Fra : Finn A. Hansen

Dato : 27-03-02 20:39

"Lars Knudsen" udgød

> [...]
> hvordan kan jeg få beskeden, at rundll32 er beskadiget, plus flere andre
> filer, lige efter jeg har installeret, først 95 og lagt min 98 upgrade

Mærkeligere ting er sket hos mig. Men har du en hurtig ADSL-forbindelse, så
gak til www.tucows.dk og hent en prøveversion af Norton Utilities 2001 (44
MB) og kør Windoctor. Den reparerer de mest fantastiske ting.

VH
Finn A. Hansen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 29-03-02 10:14

Finn A. Hansen <villalulla@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ca21fb7$0$55169$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> gak til www.tucows.dk og hent en prøveversion af Norton Utilities 2001 (44
> MB) og kør Windoctor. Den reparerer de mest fantastiske ting.

Taxa very mucho...jeg giver det et skud...ehhehe, bad translation..

/Lars