MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sløv PC - TweakUI
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-03-02 12:13

Greetings!

Jeg beklagede mig over at PC'en var blevet sløv efter install af TweakUI.

Jeg har nu fundet en mulig årsag. Ca. samtidig med TweakUI blev PC-Cillin
opdateret og dens pop3trap er ret systemkrævende.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-03-02 12:39

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper G. Poulsen wrote:

>Jeg beklagede mig over at PC'en var blevet sløv efter install af TweakUI.
>
>Jeg har nu fundet en mulig årsag. Ca. samtidig med TweakUI blev PC-Cillin
>opdateret og dens pop3trap er ret systemkrævende.

Var det ikke det jeg bad dig om at checke? Om der fandtes en
systemkrævende process i dit system?

PS: Hvorfor laver du en ny tråd?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-03-02 17:22

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message
> In dk.edb.system.ms-windows, Jesper G. Poulsen wrote:
> Var det ikke det jeg bad dig om at checke? Om der fandtes en
> systemkrævende process i dit system?

Jeg kunne ikke fange den...! Er det så svært at forstå ? Åbenbart...

> PS: Hvorfor laver du en ny tråd?

Fordi subject er ændret. Nu er det ikke længere et spørgsmål om TweakUI, men
derimod en konstatering af noget andet.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-03-02 18:25

>Jeg kunne ikke fange den...! Er det så svært at forstå ? Åbenbart...

Du sagde at du havde prøvet det, men ok.

>Fordi subject er ændret. Nu er det ikke længere et spørgsmål om TweakUI, men
>derimod en konstatering af noget andet.

Stadigvæk samme emne. Men du er i dit fjendtlige hjørne, så lad det
bare ligge.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-03-02 19:50

> Du sagde at du havde prøvet det, men ok.

Periodiske fejl er svære at finde synderen til...

> Stadigvæk samme emne.

Jeg mener stadig der grundlag for en ny tråd.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-03-02 20:03

>Periodiske fejl er svære at finde synderen til...

Ja, når du bliver fodret med løsningen men afslår

>Jeg mener stadig der grundlag for en ny tråd.

Ok.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-03-02 08:02

> Ja, når du bliver fodret med løsningen men afslår

Det kan du faktisk ikke vide om jeg gjorde... :-/

Jeg sagde bare at der ikke var noget at finde. Task Manager er en af mest
brugte utils i min win-installation.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-03-02 09:30

Det er rigtigt, men i og med at du sagde:

>Jeg sagde bare at der ikke var noget at finde.

Gik jeg da ud fra at du havde prøvet... Men jeg forstår så bare ikke
hvorfor du ikke gjorde det, når jeg foreslog dig at gøre det. Men det
er egentlig også bedøvende ligegyldigt. Nu har du *selv* løst
problemet, helt uden andres hjælp, og det er vel i virkeligheden din
pointe. Så lader vi den bare ligge.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-03-02 12:44

> er egentlig også bedøvende ligegyldigt. Nu har du *selv* løst
> problemet, helt uden andres hjælp, og det er vel i virkeligheden din
> pointe. Så lader vi den bare ligge.

Nej, det var ikke min pointe...

Min pointe var at jeg sad med en periodisk fejl som ikke kunne løses på
'tomands-hånd' via Usenet (jeg regnede med at det var TweakUI der var
synderen).

Derefter lovede jeg at følge op på det og det har jeg så gjort.

Og så er den vist ikke længere...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-03-02 13:11

>Nej, det var ikke min pointe...
>
>Min pointe var at jeg sad med en periodisk fejl som ikke kunne løses på
>'tomands-hånd' via Usenet (jeg regnede med at det var TweakUI der var
>synderen).

Så siger vi det.

>Derefter lovede jeg at følge op på det og det har jeg så gjort.

I en ny tråd.

>Og så er den vist ikke længere...

Nej, lad os bare sige det.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Benny Andersen

Dato : 31-03-02 00:05

Hej Jesper -

Og hvad er det lige for en funktion pop3trap styrer?

mvh pc-cillin bruger benny a