IP adresse
Fra : Peter Ravn

Dato : 27-03-02 12:07

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe men prøver alligevel, hvordan
kan man finde ud af hvem der har en bestemt ip-adresse( en der forsøger
ihærdigt at komme ind på mit netværk )

--
Med Venlig Hilsen
Peter & Lone Ravn

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 27-03-02 12:30

Prøv evt. her!
http://www.ripe.net/perl/whois

NHE

Fra : Peter Ravn

Dato : 27-03-02 12:34

Takker. Der var en Tiscali kunde.

--
Med Venlig Hilsen
Peter & Lone Ravn

Fra : ..::jmj::..

Dato : 27-03-02 16:32

"Peter Ravn" <peter@peter-ravn.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe men prøver alligevel, hvordan
> kan man finde ud af hvem der har en bestemt ip-adresse( en der forsøger
> ihærdigt at komme ind på mit netværk )

Udover de andre svar:
hvis du bruger W2000 eller XP, kan du bruge kommandoen NSLOOKUP
xxx.xxx.xxx.xxx
Du kan også gå ind på DK-hostmaster og lave opslag i WHOIS m.m.

Jørgen