LOTR på DVD bliver årets udgivelse!
Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-03-02 11:41

hvis digital bits taler sandt så bliver 4-disc udgaven et mesterværk ala sw
ep 1 udgivelsen - flot og gennemarbejdet!... det manglende DTS lydspor kan
jeg acceptere, men jeg forstår ikke hvorfor de ikke giver os det oveni
hatten, men okay sw ep 1's lydside var i top med "kun" DD EX så jeg er
fortrøstningsfuld!
Det bliver stort!

sniper_Nolight

Fra : Jesper Winding

Dato : 27-03-02 12:20

Fuck - undskyld - jeg skulle lige skifte boxer's, var sku ved at svine mig
selv til at ren vellykke - Fuck det bliver guld - men dælme også noget af en
udskrivning - jeg er sikkert én af tåberne der køber dem alle! - det ser
godt nok ud til at blive den vildeste DVD udgivelse nogensinde! Pis, hvorfor
er der så lang tid til

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : rhexis

Dato : 27-03-02 16:39

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

> det manglende DTS
> lydspor kan jeg acceptere, men jeg forstår ikke hvorfor de ikke giver
> os det oveni hatten

Det er vel for at sælge en særlig DTS udgave et halvt år senere?

--
rhexis

The signature prior to this was removed due to lack of interest
from its intended audience.

Fra : Jakob Madsen

Dato : 27-03-02 17:01

> Det er vel for at sælge en særlig DTS udgave et halvt år senere?

Sikkert, det skulle undre mig meget hvis så stor en film som Lord of the
Ring ikke kom i en DTS udgave!

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 27-03-02 17:07

"rhexis" <3bbg3001@sneakemail.comREMOVETHIS.com> wrote in message
> "sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

> Det er vel for at sælge en særlig DTS udgave et halvt år senere?

Eller også er det fordi der ikke er plads til DTS når der er 3 kommetarspor
mm.

Joakim

Fra : Brian Nielsen

Dato : 27-03-02 17:57

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> skrev i en meddelelse
> "rhexis" <3bbg3001@sneakemail.comREMOVETHIS.com> wrote in message

> Eller også er det fordi der ikke er plads til DTS når der er 3
kommetarspor
> mm.

Der skal jo også være noget nyt til den der
ultimatesuperduperdeluxeogjegskalkommeefterdigspecialcollectorsedition-udgav
e som kommer når alle filmene har været udgivet.

/Brian

Fra : Jakob Madsen

Dato : 27-03-02 20:09

det manglende DTS lydspor kan
> jeg acceptere, men jeg forstår ikke hvorfor de ikke giver os det oveni
> hatten

Det ser faktisk ud til at R2 udgaven får DTS 6.1:

http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=7&articleId=3789

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 27-03-02 20:51

Pis!!!! nu er jeg nødt til at skifte boxers igen!!!!!
det er for meget på én dag det her - sku bedre end juleaften!

Fra : Boblerne

Dato : 27-03-02 22:56

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> Pis!!!! nu er jeg nødt til at skifte boxers igen!!!!!

Hvis du, rent ud sagt, skider i bukserne, hver gang LotR bliver nævnt, gad
jeg fandme godt se hvordan du eller klarer den når "Postman Per og Emil på
nye eventyr" kommer på DVD til efteråret!

Im Mike- This is Bob.
Catch me with my deathbag.
You might thing Im gone insane.
But I'll promise you - I will kill again...

Fra : Jesper Winding

Dato : 27-03-02 23:15

Hey! har i set alle sammen - En Komiker!

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-03-02 11:00

Jesper Winding wrote:

> Hey! har i set alle sammen - En Komiker!

Og en ganske underholdende af slagsen

Tror hellere lige jeg må sige "Lord of the Rings" og se hvad der sker:

LORD OF THE RINGS

Tenz.

Fra : Jesper Winding

Dato : 28-03-02 07:57

Det ser bestemt ud til at vi i Region 2 får DTS lydsporet som JaKob skrev -
her er resten af specifikationerne for Region 2 taget fra DVD debate:

The news we've been waiting for is finally in - Lord Of The Rings is due for
release in the UK on August 6th in all the variations of the US set. The
lineup begins with the anamorphic 2.35:1 widescreen version, which will
retail at £24.99. It features 5.1 Dolby EX Surround and 2.0 Stereo Surround
with English subtitles and closed captions as well as a second disc
containing 158 minutes of features. The Full Frame version is not to be
released in Europe. The extras listed are as follows:
a.. Ten minute preview of The Two Towers
b.. Houghton Mifflin Welcomes You To Middle Earth
c.. Quest For the Ring: Fox Network TV Special
d.. The Path To Middle Earth: Sci-Fi Channel TV Special
e.. Eight internet documentary shorts
f.. Three theatrical trailers
g.. Six TV spots
h.. Enya's May It Be music video
i.. EA Video Game preview
j.. Preview of the extended version DVD presented by Peter Jackson
After that comes the Extended cut version on November 12 which will contain
30 minutes of extra footage on a £29.99 four disc set. Discs 1 & 2 will
contain the extended cut of the film, presented in 6.1 Dolby Digital EX
Surround, 2.0 Stereo Surround and in a surprise announcement that wasn't
included on the US press material, a full 6.1 ES DTS track. Discs 3 & 4 will
contain six hours of original supplementary material, full details to
follow.

Also on November 12 comes the Collector's Box Set Four at £44.99. This is
the same as the above set but includes exclusive 'Argonath bookends'
together with a host of other superb additions which will be announced at a
later date.

Her findes hele presse meddelelsen:
http://www.dvddebate.com/article.php?sid=2695&mode=thread&order=0

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 28-03-02 13:40

> Det ser bestemt ud til at vi i Region 2 får DTS lydsporet som JaKob
skrev -

<KLIP>

> The lineup begins with the anamorphic 2.35:1 widescreen version, which
will
> retail at £24.99.

<KLIP>

> [...]

<KLIP>

> Also on November 12 comes the Collector's Box Set Four at £44.99.

Forudbestil filmen(e) hos dvdworld.co.uk og spar 20% og fragt (£7.99).

http://dvdworld.co.uk/product_body.asp?pf%5Fid=63912
http://dvdworld.co.uk/product_body.asp?pf%5Fid=67114
http://dvdworld.co.uk/product_body.asp?pf%5Fid=67115

For Collector's Box Set er det 17£ (for dem der ikke lige selv gider beregne
det ).
Det er da værd at tage med.
Jeg har allerede bestilt Extended Cut versionen
Så skal det bare lige blive November....... Det kunne være at jeg "kom til"
at købe den almindelige udgave først......

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 28-03-02 20:21

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@mail.dk> wrote in message
> Forudbestil filmen(e) hos dvdworld.co.uk og spar 20% og fragt (£7.99).

Hmm....
Det ser vist ud til at fragten alligevel skal betales. Så er det sgu' for
dyrt.
Jeg forstår det de skriver, som at hvis man forudbestiller, sikres man "free
delivery", altså gratis forsendelse.
Men i ordre bekræftelsen er der lagt de £7.99 oven i prisen.
Det skal jeg lige have fundet ud af om kan passe.
Hvis jeg skal betale £7.99 for at få en film sendt her til DK, så
afbestiller jeg den igen !

Fra : Torben Larsen

Dato : 29-03-02 12:25

> [...]
> dyrt.
> Jeg forstår det de skriver, som at hvis man forudbestiller, sikres man

Der står Free UK Delivery lige ovenover Add to basket skiltet, så det er
_ikke_ gratis. Øv, var selv lige ved at hoppe på den.

Torben

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 29-03-02 12:33

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Der står Free UK Delivery lige ovenover Add to basket skiltet, så det er
> _ikke_ gratis. Øv, var selv lige ved at hoppe på den.

Ja, det er jo deres normale politik (medmindre man køber for mere end 75 £).
Det der narrede mig, var at der specielt er fremhævet i beskrivelsen (det
der står med fed øverst), at man sikres gratis forsendelse ved at
forudbestille.

"Pre-ordering now not only secures your copy for prompt, FREE delivery, but
confirms the price you will pay....."

Det troede jeg fejlagtigt også gjaldt for lande udenfor UK. Ellers var der
vel ingen grund til at fremhæve det specielt, når skiltet du omtaler, også
er der.
Og nu kan jeg oven i købet ikke afbestille min ordre på deres site. Det
plejer man ellers at kunne, så nu har jeg skrevet en mail til dem. Jeg gider
ikke give ca. 100 kr. i forsendelse.

Lars