"Blinkende lygter" på engelsk.
Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 27-03-02 11:15

Hej Gruppe,
er der nogen der kan fortælle mig on filmen "Blinkende lygter" findes med
engelske tekster, enten som video eller DVD, samt i givet fald... Hvor kan
den købes??

Med venlig hilsen
Adrian Hjelmslund

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 27-03-02 19:22

"Adrian Hjelmslund" <electronic@hjelmslund.dk> wrote in message
> [...]
> engelske tekster, enten som video eller DVD, samt i givet fald... Hvor kan
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=5468 - med mindre de har skiftet
til en ny master siden jeg fik min!

Jeg går ud fra at standard versionen (én disk) også har Engelske tekster,
men jeg kan ikke sige det sikkert.

/Lars

Fra : Lars Ehlers

Dato : 27-03-02 20:20

On Wed, 27 Mar 2002 11:15:00 +0100, "Adrian Hjelmslund"
> [...]

>engelske tekster, enten som video eller DVD, samt i givet fald... Hvor kan

Hej,

Jeg købte min hos http://www.dvd4u.dk, og den har engelske
undertekster. Af en eller anden underlig grund, så er det ikke nævnt
på coveret på danske film, hvis de har engelske undertekster. Det
samme er tilfældet med "Italiensk for Begyndere".

Jeg er meget interesseret i danske film med engelske undertekster, min
amerikanske kone er nemlig glad for danske film, og det er rart, at vi
kan se en dansk film sammen.

Lars
San Francisco

Fra : Adrian Hjelmslund