Efterlysning: Dethleff......
Fra : Erling Jensen

Dato : 27-03-02 05:32

Campingvogn mellem Søndag og tirsdag aften:

Dethleff
Regnr: RM 10 64
Ring til Tommy hvis i kan hjælpe på tlfnr. 5156 5168
Dusør gives

Fra : Jørgen L.

Dato : 27-03-02 12:23

> Campingvogn mellem Søndag og tirsdag aften:
>
> Dethleff
> Regnr: RM 10 64

det ville hjælpe hvis du fortalte hvilket område den var i og lidt om
hvilken størelse og farve

Jeg håber at den kommer tilbage.

Hilsen Jørgen

Fra : Erling Jensen

Dato : 27-03-02 17:29

Ja det kunne der være noget om, men det gik lidt stærkt.

Dethleffs 510 TK
Regnr.: RM 1064
Stelnr.: WDT1EL3ACX0000815( sidder på højre side af trækket)
Bagpå monteret 1 stk. stelton DK skildt, og der er monteret 4 stk røde
plastdæksler under vinduet hvor der har været cykelstativ.
farven er vist det der hedder lys creme.

Tlf. til Tommy og Britta
51565168 / 40731605

Fra : Erling Jensen

Dato : 27-03-02 17:36

> Ja det kunne der være noget om, men det gik lidt stærkt.

> Forsvundet fra Gulddyssevej 84, Gundsømagle, 4000 Roskilde - fra søndag
til tirsdag aften ( 24/3 - 26/03)

Fra : Erling Jensen

Dato : 16-04-02 18:31

..Ja, nu er den fundet på en campingplads i Nykøbing Sjælland, det var en
person fra nabobyen ( Jyllinge ) der havde stjålet den så hans demente
morfar havde noget at bo i........

Fra : Jørgen L.

Dato : 16-04-02 23:04

"Erling Jensen" <ej@mail.dk> skrev i en meddelelse
> .Ja, nu er den fundet på en campingplads i Nykøbing Sjælland, det var en
> person fra nabobyen ( Jyllinge ) der havde stjålet den så hans demente
> morfar havde noget at bo i........

det er da også lige det rigtig sted at anbringe en demnt person i.

nå men det var godt at i fik den tilbage, var der ødelagt meget ?

Hilsen Jørgen

Fra : edob

Dato : 17-04-02 08:24

Hej ng.

Det var herligt at I fik den tilbage.

Kunne du ikke fortælle lidt mere omkring tyveriet. Jeg tænker på om den var
tyverisikret på nogen måde og hvordan tyveriet var foregået.

Vi andre kunne så lære noget om hvad vi skal gøre og hvad vi evt. ikke skal
gøre.

Med venlig hilsen, Frank.