"Medal Of Honor, jeg sidder fast ved kirke~
Fra : sirius

Dato : 27-03-02 03:10

Okay, så prøver jeg lige lykken på denne her nyhedsgruppe!

Jeg har et mindre problem i medal of honor. Jeg er ikke glad for at
skulle indrømme det, men jeg sidder faktisk fast på den bane, hvor man
finder en overlevende officer (mand) fra et nedstyrtet venligtsindet
fly. Jeg har ikke problemer med at nedlægge alle nazihovederne, men der
er to huse på banen som jeg altså ikke mener at man kan komme ind i. Det
ene hus ligger lige ved siden af det nedstyrtede fly og er omgivet af en
murstensvold. Det andet hus ligger umiddelbart ved siden af, men er en
anelse skråt til venstre.

Okay, so far so good! Længere fremme på banen efter at have likvideret
alt tysk personel, kommer jeg til en kirke. Jeg starter vanen tro med at
gå i skudposition selvfølgelig med opbakning fra den overlevende
officer. Endnu engang lykkes det at nedskyde tyskernes
forsvarsposition........, MEN NU ER DET AT PROBLEMERNE OPSTÅR! Jeg
kravler op i en af maskingeværspositionerne, lader op og venter på at en
lastbil med tyske soldater drejer om hjørnet. Lyden fra vognen får mine
fingre til spænde, jeg er klar til at tage kampen op. Jeg åbner ild
ligeså snart jeg ka få øje på det første tyske hovede.............efter
10-20 sekunders effektiv nedslagtning er alt mussestille. HOLD NU GODT
FAST! FOR NU KOMMER MIT 10.000 KRONERS SPØRGSMÅL!

Hvad gør jeg nu? Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af, hvordan jeg
kommer videre herfra????? PLEASE HELP? Om jeg dræber de sidste tyskere,
der gemmer sig i kirken gør ingen forskel. Det irretere mig grufuldt at
jeg ikke finde det hus, som officeren jo starter med at henvise mig til
efter at jeg har reddet hans liv!!!!! Og hvor gemmer den kvindelige
officer, som banens indledende briefing forklare at man skal finde?

Nårrhh men jeg håber altså at der er nogle kompetente computerspillere,
der har lyst til at hjælpe........Jeg glæder mig i hvert fald meget til
at høre et løsningsforslag!!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : SWI

Dato : 27-03-02 03:13

"sirius" <sirius.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Okay, så prøver jeg lige lykken på denne her nyhedsgruppe!

"snip"

Du skal kigge på den en side af alteret inde i kirken, der sidder en rød
knap, som du skal trykke på.....
===>swi@secret.dk<===

"Never answer an anonymous letter"

Fra : sirius

Dato : 27-03-02 10:01

"SWI" skrev d. 27-03-02 03:13 dette indlæg :

Tusind tak for hjælpen. Jeg vidste, der var kompetente mennesker
herinde. Nu vil jeg straks afprøve din løsning og så vil jeg fremover
undersøge terrænet for andet end nazihoveder!!!!!!!!!

Endnu engang TAK!!! Afslutningsvis vil jeg blot sige at Medal Of Honor
er et genialt underholdningsspil. Jeg har ikke prøvet et bedre
actionspil til pc.........det rykker for vildt!!!!! Jeg må også lige
rose denne her nyhedsgruppe - I ER SGU FOR EFFEKTIVE!!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens

Dato : 27-03-02 09:16

On Wed, 27 Mar 2002 02:09:50 GMT, "sirius" <sirius.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Nårrhh men jeg håber altså at der er nogle kompetente computerspillere,
>der har lyst til at hjælpe........Jeg glæder mig i hvert fald meget til

Tjek alteret i kirken. Det er også det at dit kompas peger hen til.

Mvh Mogens