MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp til nedbrud ønskes
Fra : jones

Dato : 27-03-02 00:27

Har et ASUS A7V med ASUS 7700 64 MB og 2 stk. IBM 30GB
samt 1 stk. IBM 60GB. Kører WIN2K på en 30GB disk og ME på
den anden 30BG (60GB er til data). Har kørt fint det sidste år, men i
går gik den ned med begge WIN2K diske ulæselige.
Hvad gør jeg for at redde dataene? Findes der en Norton Disk Doktor
til WIN2K?? (Hvis ja - Hvor finder jeg den henne?)
På forhånd tak
Jones

Fra : Betin@

Dato : 27-03-02 09:34

no@email.com skrev...
> [...]
> Hvad gør jeg for at redde dataene? Findes der en Norton Disk Doktor
> til WIN2K?? (Hvis ja - Hvor finder jeg den henne?)
Der findes et program som hedder Easy Recovery Pro, det har hjulpet mig
engang jeg mistede en disk. Kig evt. på http://www.ontrack.com/

Betin@