Slette tekst fra feltet "Sted"
Fra : Jesper Stecher

Dato : 30-01-01 12:10

Når man udfylder en begivenhed i Outlook 97 kan man vælge at skrive en tekst
i feltet "sted" som så i kalenderen bliver vist i parantes. Når man skriver
noget i feltet "sted" kan man næste gang man udfylder en begivenhed kan man
ved hjælp af et rullepanel se alle de tidligere indtastede "steder" og vælge
ud fra dem.

Spørgsmål:

Kan man et eller andet sted slette steder fra rullepanelet så de ikke
længere fremgår af listen?.

Jesper

Fra : pre

Dato : 31-01-01 10:52

I den kalendervisning der hedder noget i retning af "Årlige
begivenheder", mest fødselsdage, kan (i OL2000) en eller flere linier
slettes uden videre. Det har så nok en effekt også i kontaktlisten, men
prøv med en enkelt. I de andre visninger kan man svjv ikke slette. Det
fremgår tydeligt ved et højreklik.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Jesper Stecher

Dato : 31-01-01 18:16

Det er rigtigt hvad du skriver, men jeg fik vist ikke forklaret mig rigtigt.

Det jeg forsøgte at beskrive var situationen hvor man under menuen
"Kalender" har valgt "Ny begivenhed". Hér kommer der et billede frem hvor
man indtadster informationer om den nye begivenhed. Man udfylder bla. "Emne"
og "Sted". Det er det rullepanel der findes under rubrikken "Sted". Her
gemmer Outlook alle de tidligere inmdtastninger i feltet og mit spørgsmål
gik på om det er muligt at slette nogle indtastninger i rullepanelet under
"Sted".

Jesper

Fra : pre

Dato : 31-01-01 19:40

Hvis højre museklik ikke giver muligheden Slet, eller Fjern, så er der
ingen mulighed der. Til gengæld mener jeg at man kan slette fra alle
andre visninger, selv fra Outlook today. Men jeg kan ikke svare konkret
for -97.