Købes: Sierra - Gabriel Knight 3
Fra : mus

Dato : 27-03-02 00:23

er der nogen der har dette spil liggende som jeg kan købe. Det er vist
allerede så gammelt at man skal være heldig at finde dem i rodekasserne i
butikkerne. Det er ikke lykkedes mig og for mig er spillet ikke gammelt

Mvh
Laila

Fra : Gizmoduck

Dato : 27-03-02 02:46

On Wed, 27 Mar 2002 00:22:34 +0100, "mus" <spoi@sol.dk> wrote:

> [...]
>allerede så gammelt at man skal være heldig at finde dem i rodekasserne i
>butikkerne. Det er ikke lykkedes mig og for mig er spillet ikke gammelt

Jeg har nok et godt tilbud til dig....

jeg har faktiask 2 (originale, don't ask) koper af spillet....betal
for portoen og jeg sender den ene til dig.... :)

dette er selvfølgelig forudsat at jeg kan finde begge mine kopier hehe

--

Gizmoduck(og så hører dit indlæg strengt taget ikke til i den her
gruppe, oh well)

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : mus

Dato : 27-03-02 16:34

Ok prøv at se om du kan finde kopierne. Det lyder som et godt tilbud.

<9u82aus3mmebpo12b8edqoptab8e4hr8am@4ax.com>...

Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 27-03-02 09:20

Hej allesammen

jeg har et spørsmål om diablo2 Expansion.
Jeg er Babaren og jeg skal kæmpe mod Diablo og jeg er på level 26 er der
noget jeg kan gøre så Diablo dør hurtigt.

HGilsen Skorpionman

Fra : Kiwi

Dato : 27-03-02 12:56

Prøv at slå på ham?

- Kiwi

Fra : Gizmoduck

Dato : 27-03-02 14:10

On Wed, 27 Mar 2002 12:56:26 +0100, "Kiwi" <kiwi@ownz.dk> wrote:

>Prøv at slå på ham?
>
> - Kiwi
>
>"Susanne Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> skrev i en meddelelse

sørg for at have masser af rejuvenation potions i dit bælte...løb når
han skyder hans røde ilddims afsted ;) og ellers så bare brug det
angreb du bruger mod alt andet....sørg for at have din merc med dig
til at tage et par slag for dig

--

Gizmoduck

Haunting the europe realm on:
*GizHC
*Gizmoduck

Fra : JH

Dato : 27-03-02 10:24

"mus" <spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
rodekasserne i
> butikkerne. Det er ikke lykkedes mig og for mig er spillet

Spillet findes i en Best Buy (tror jeg det er)
til kr. 99,-.
Har set det i Fona, Bog & Ide feks.

JH

Fra : Gerner

Dato : 27-03-02 11:34

> [...]

>allerede så gammelt at man skal være heldig at finde dem i rodekasserne i
>butikkerne. Det er ikke lykkedes mig og for mig er spillet ikke gammelt

NÅ, er gruppen nu blevet en markedsplads !

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : mus

Dato : 27-03-02 12:27

Ok fandt lige ud af at jeg skulle have lagt min besked et andet sted.
dk.marked.privat.spil..... Der er jo nogen der bare ikke kender de her
nyhedsgrupper så godt endnu!!!